Jeg skrev meg selv ut….

Categories Blogg

Aldri har jeg følt meg mer alene enn det siste døgnet, alene på et fremmed sykehus omringet av fremmede mennesker.

Litt utpå dagen i går kom gubben på besøk, synet av far og sønn fikk alle følelsene mine til å flomme over.

Opprinnelig var planen at jeg skulle bli på sykehuset et døgn til, men det ble vanskelig for resten av familien.

Ikke fant de ut hva som feilte meg heller, alle prøver var fine.

Så selv om jeg ikke var i toppform så skrev jeg meg selv ut i går, og for at den første etappen ikke skulle bli så lang så dro vi til min bror i Tønsberg.

Vi kom frem i åtte tiden og da bar gubben meg rett i seng, der ble jeg liggende helt til i dag klokken 10.

Så nå gjenstår det å se hvordan hjemturen vil gå, jeg kjenner at jeg gruer meg litt.

Men alt jeg vil nå er å komme meg hjem igjen, hjem for å legge meg i egen seng.

Legen lurte på om jeg hadde fått i meg noe mat som jeg ikke har tålt, og da vil det i såfall gå over av seg selv.

Men et jævligere døgn har jeg aldri hatt, den smerten og kvalmen unner jeg ingen, jeg har aldri hatt det så jævlig før.

Så nå håper jeg på at det går oppover fremover, for jeg vet ikke om kroppen tåler noe mer rett og slett…

19 kommentarer

19 thoughts on “Jeg skrev meg selv ut….

  1. Krysser fingre for ei “god” gammel omgangssyke og at du snart er fit for fight igjen ❤️ Mange gode vi ber sendes over ❤️ Go’klem

  2. Masse gode tanker og klemmer herfra meg. Kan være en kombinasjon av mange ting. Maten og fremmede steder, lange kjøreturer – alt dette på toppen av sykdommen din. Rett og slett for mye <3

  3. God tur hjem til egen seng og til kjære og kjente vaner og rutiner. Man blir sliten av å reise fra sted til sted,så nå håper jeg bare formen din er stigende nå som du er på vei hjem. God bedring kjære deg♥️

  4. Så trist å lese at ferien skulle ende sånn!
    Jeg ønsker deg en riktig god bedring og ikke minst en grei tur hjemover til egen seng.

    PS: håper ikke det var gubbens eksplosjon som slo knock-out på deg… 🙊

  5. Velkommen til Tønsberg 👍🥰 Trasig med magetrøbbel i ferien, men det var godt at prøvene var bra. Håper det retter seg snart 👍 God tur hjem fine deg ♥️💕

  6. God bedring! Ingenting er jo som hjemme når en er pjusk ❤ Bare trasig at sånn skjer når dere var på ferie.

  7. Eg blei nesten litt engstelig om gassforgiftningen hadde tatt knekken på deg … Siden det ble stille her … Åsså komme et innlegg med ambulanse bilder … Hjølpe meg …

    Men, godt å høyra det gikk godt … 🥰😃👍

  8. Synd ferieturen tok denne vendingen for dere. Men har vært kjekt å se hvor mye dere har fått opplevd og gjort underveis. God tur hjem og håper formen kommer seg til igjen snart.

  9. Masse god bedring Vivian❤️Huff, det er grusomt! Kjenner meg igjen,…fikk det i Polen for noen år siden, på vei hjem, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Måtte få taxi til å stoppe så jeg fikk spydd på vei til flyplassen og spøy flere ganger på flytoalettet, pinlig🙈og Grøsser enda da jeg tenker på det..
    Da er det godt å komme hjem da!Matforgiftning er helt forferdelig, og kan bare tenke meg hvor j det var for deg😔
    Ville kjøpt sunne bakterier for magen på apoteket. De nye inneholder 4 milliarder bakterier i 1 tab👌😄Jeg tar det alltid før pg under reise heretter, og som kur innimellom👌Store deler av immunforsvaret er i tarmsystemet.
    Håper du føler deg bedre nå❤️Og tenk ikke på å skrive til oss, vi er her🤗😘

    1. Ja det er helt grusomt, og jeg har ikke mye å gå på heller lenger. Det verste var at jeg sto på apoteket dagen før jeg ble innlagt og så på tabletter mot magen, men jeg følte meg ikke så ille da så jeg trodde det ville gå over.

    2. Ja det er helt grusomt , og det verste er at jeg sto på apoteket dagen før jeg ble innlagt og så på tabletter for magen. Men jeg følte meg ikke så ille da så jeg lot det være, akkurat det angrer jeg på nå.

      1. De nye heter Pro-Ven probiotics, beste jeg har prøvd av de der hvertfall..og det er sånne kapsler du kan åpne med pulver inni. Om det er bedre for deg😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *