Jeg LEVER!

Categories Blogg

 

Endelig var dagen her, jeg har knapt sovet i natt. Det har kriblet i heeele kroppen, og jeg lå bare å ventet på at det skulle bli lyst ute. I dag var dagen jeg skulle bli bært til fjells, tenk så fantastisk. Her kommer Ønsketransporten helt fra Rogaland for å bære meg opp på Sotras høyeste fjell! Jeg har ikke ord igjen!

Når jeg skriver dette sitter jeg i bilen på vei ut til Sotra. Men siden jeg har med meg min eminente assistent, så blir dere nå oppdatert med bilder mens jeg ennå er på tur, er ikke det fantastisk? Så nå gjenstår det bare å ønske god tur til både meg selv og dere, nå får det bære eller briste.

 

Juuuhuuu jeg LEVER 💜

Topp 20 Inspirerende Mammabloggere

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg LEVER!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *