Jeg kjemper enda

Categories Blogg

I fjor lå jeg i en sykehusseng på denne tiden , kjempet alt jeg kunne for livet.

Heldigvis var oddsen på min side den gangen , men det så mørkt ut der en stund.

Jeg skjønner enda ikke hvordan jeg klarte å skrive til dere , jeg som knapt var bevist.

Få setninger for å vise dere at jeg fortsatt var i live , men sannheten var at jeg var mer død enn levende på den tiden.

 

Når jeg la meg igår så følte jeg meg takknemlig , takknemlig for at jeg fortsatt er til.

Kvelden igår ble fylt med en varme , sammen med min datter satt vi og planla jula.

Livet er fylt av kontraster , og i går følte jeg på livets karusell igjen.

I fjor slapp jeg ut at et sykehus rett før jul , i år sitter jeg hjemme i godstolen og planlegger.

 

Det er ingen tvil om at julen bringer med seg mirakler , det er et mirakel at jeg fortsatt er her.

Mine kjære føler det også , for i år kunne en stol ha vært tom.

Men takket være en hel avdeling så er jeg her , døgnet rundt kjempet de for å holde meg i live.

Tankene mine går til lunge avdelingen idag , til alle de fantastiske menneskene som kjempet for meg.

 

Men når alt så som mørkest ut så fikk tilsendt håp , et håp fra alle dere.

Mine fine lesere som ga meg en nestekjærlighet så stor , dere ga meg lys når alt jeg så var mørke.

Dere ga mine kjære en varme , når de lå gråtende hjemme så ble deres ord lyset for veien videre.

Så takk til en avdeling , takk til alle dere , takket være dere sitter jeg fortsatt i min stol….

Det nye ullsettet er selvfølgelig kommet på
6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg kjemper enda

  1. Det vil helst gå godt sies det
    Og tydelig har det gjort det med deg.💖💖💖💖
    Men så.er du flink og stå.på!!!!
    Det får alle dine glede av…også oss som følger deg..
    nå må vi ALLE nyte førjulstiden..mye LYS osv

  2. Takk for at du kjempet👏 Du vant, og du har fortsatt så mye å bidra med ❤️ Vi står bak deg, og dytter deg over hver ” hump” du møter på underveis💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *