Ingen i skapet…

Categories Blogg

Så var dagen kommet, nå reiser min mann snart. Når han kom hjem fra jobb i dag begynte alt å skjære seg. Isak var i kranglehumør, min datter fant ikke klærne sine, og jeg er pottesur selv etter en pose med bamsemums. Alle er rett og slett i dårlig humør, og hva gjør han? Jo han tar livet med ro som vanlig, og scroller gjennom Facebook tilsynelatende upåvirket av det hele.

Noe som ikke hjelper på mitt humør, snarere tvert om. For mens alle går rundt og roper ” Mamma, mamma”, så ligger han pal ut i sofaen og vender det døve øret til. Men det eksploderte her når han lo lett over stressnivået til min datter , det skulle han ikke ha gjort, for da fikk han høre det for å si det sånn 🤣

Nå har vi nettopp hatt leksjon med ene assistenten om legging av Fru Brosvik (altså meg), så nå satser vi på at det sitter. Isak er glad og fornøyd dratt til mormor på “ferie” som han kaller det, fast bestemt på at de skal grille pølser av alle rare ting. For det er det eneste han har pratet om de siste dagene, han skal på ferie til mormor og grille pølser.

Det er rart hvordan barna lager sin egen oppfatning av hva som skal skje, for når jeg spurte hvordan han skulle klare å grille i regnet, så han bare på meg med en oppgitt mine og sa, ” Mamma da, vi kan jo bare grille inne”! Ja selvfølgelig, at jeg ikke tenkte på det 🤣

Men nå er ihvertfall alt klappet og klart, så nå gjenstår det bare å ta farvel. Dessverre har jeg ingen reserve mann i skapet, ingen liggende på lur. Så vi får klare oss uten menn i noen dager. Farvel min kjære, og god tur 💜

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *