Ikke lenge igjen

Categories Blogg

Ja imorgen kommer det

føler jeg har ventet i en evighet nå.

Endelig en opptur

en liten glede i en annerledes hverdag.

Jeg har allerede fått en sniktitt

men jeg har ikke sett alt.

Gleder meg derfor veldig

til å vise en liten gutt.

Han syns det er så kjekt

se på bildene og tenke tilbake.

Ja for imorgen kommer Hjemmet

så løp og kjøp!

Det betyr så ufattelig mye

at noen vil fremme denne sykdommen.

Spesielt nå i disse tider

for min sykdom vil aldri gå over.

Så imorgen skal vi sette oss ned

lese reportasjen med et smil.

Jeg har bare en ting å si

Fuck ALS….

2 kommentarer

2 thoughts on “Ikke lenge igjen

  1. Har lest begge innleggene dine i dag. For en start på dagen, både din og min, lo så tårene trillet😂du skriver så fantastisk levende og godt.

    Skal nok få kjøpt Hjemmet i morgen, gleder meg til å lese. Du er kjempetøff som står frem og gir den grusomme sykdom et ansikt. Så forresten han du skrev om på TV her om dagen, det er jo bare trist at de ikke prioriterer alvorlig syke. Han burde virkelig fått sin operasjon.

    Leser, som før skrevet, bloggen hver dag selv om jeg ikke alltid kommenterer. Beste bloggen👍🏻

    Sender en klem over lufta nå i disse koronatider

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *