Ikke i min villeste fantasi…

Categories Blogg

Tuuuusen TAKK! 

Ikke rart jeg drømte om penger i natt, for denne Spleisen har gått over all forventning.
Aldri hadde vi sett for oss den responsen, tenk at det er så mange fantastiske mennesker der ute!
Dere aner ikke hvor mye dette betyr for oss, ja for hele familien.
For mine barn som igjen får se hvor mange som vil kjempe sammen med oss, og for min mann som igjen får et bevis på at vi ikke er alene.

 

Tenk at vi havnet på 85000 på litt over en uke, det hadde jeg aldri trodd.
Ikke i min villeste fantasi hadde jeg sett dette for meg, det hele føles som en drøm.
I går fikk jeg melding fra banken om at pengene er på vei, og de havner rett på sparekontoen.
Der skal de stå til denne kampen er over, og takket være dere er byrden på meg blitt mye mindre.

 

Det er så deilig å sende over alle papirer til advokaten og la han gjøre jobben, la han ringe rundt til etatene for å stille de til veggs.
Vi har fått to advokater på saken vår, så vi føler oss i trygge hender.
Likevel har jeg en bekjennelse å komme med, og det er at jeg ikke er den enkleste klienten.

 

Jeg hater å gi fra meg all kontroll, og det er noe jeg virkelig har vært nødt til å jobbe med gjennom dette sykdomsforløpet.
Den lille kontrollen jeg har igjen er skremmende å slippe taket på, spesielt når det handler om noe så viktig som mitt liv.

 

Lene meg tilbake og bare overlate alt til andre er noe jeg virkelig sliter med, mest sannsynlig fordi jeg har vært vant med å klare meg selv gjennom store deler av livet.
Det lille jeg kan gjøre vil jeg gjerne gjøre, jeg må lære meg å slippe taket litt mer.
Og nå har jeg fått en gylden mulighet til å øve meg, og det er ene og alene takket være dere fine. Så nå vil jeg benytte anledningen til å takke dere alle, alle dere som har gitt oss et bidrag og gode ord.

 

Men jeg må også få takke mange av mine medbloggere for at de har valgt å dele vår kamp gjennom rørende ord, og til slutt alle mine trofaste lesere som alltid er der når jeg trenger dere som mest.
En hel familie takker dere alle i dag, uansett hva som skjer så er vi evig takknemlig for den støtten vi har fått…

PS: Som en skolegutt ropte ut i går:

Dere er BEST ingen protest!
Den som er imot er en idiot!

Tuuuusen takk 💖

17 kommentarer

17 thoughts on “Ikke i min villeste fantasi…

  1. Jeg skjønner det er vanskelig å overlate ansvaret for mailer og alt som skal gjøres i din kamp til andre. Jeg synes du er flink.
    Se met på det som at du har overlatt det til profesjonelle. Akkurat som du vslgte profesjonelle snekkere til veggen i stua.
    Og du, det finnes ikke vanskelige klienter og vanskelige pasienter.

  2. Hurra for deg og heier alt eg kan på at du vinner frem med saken din. Det offentlige mynta individuelle hensyn. Og økonomi skal ikkje vere den avgjørende faktor. Det slår loven fast. 💪🏼

  3. Aldri deltatt i noen spleis før, men var aldri i tvil nå! ❤ Godt å høre at du øver deg, men forstår samtidig godt at du holder litt i tøylene. Det er ditt/deres liv det gjelder, og du kjenner jo hva som betyr noe for deg/dere, det personlige vil en advokat vanskelig sette seg inn i da det er forskjellig fra familie til familie hva vi prioriterer høyest. Så jeg ser det som et sunnhetstegn at du følger med, bare ikke bruk så mye tid og energi at du blir sliten. Advokatene skal gjøre jobben, du skal bare gi de argumentene for hva som er viktig for deg/dere ❤ Ta rotta på Bergen kommune, de fortjener en nesestyver nå etter alle de går sendt deres vei 😡

    1. Tusen takk Line, jeg føler meg ti kilo lettere allerede 💜Nå er advokaten i gang med å skrive et brev til statsforvalteren , i tillegg har sykehuset skrevet et brev som styrker saken min. Så nå håper jeg statsforvalteren ser mennesket opp i dette og gir oss medhold 💜

  4. Dette var som FORTJENT.
    Så gøy håper nå.
    dere får et klart godt svar😍😍😍spennende og følge deg……..takk for alt du dele

  5. Å hjelpe og å motta hjelp. Det går sin runddans.
    Å slippe taket er bra for det er vanskelig å ha kontroll på ting. Det er godt å ikke bære alt på en skulder.
    Jeg opplever at å gi alt kontroll til Gud gir meg fred.

  6. Det er en stor glede å kunne få være med å hjelpe, spesielt for denne saken. Det er en stor øvelse å gi fra seg kontrollen,men jeg tror du nå kan senke skuldrene litt,i allefall for å slippe det mentale stresset du har hatt. Klem ♥️

  7. Det er bare en sann glede å kunne være med å bidra på denne spleisen her. Ikke lett å gi fra seg kontrollen er nok der selv jeg så skjønner den. Men nå håper jeg at dette fører frem og dere får det som er best for deg og familien.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *