I flokk vi går

Categories Blogg

Det finnes utallige turløyper

tusenvis av fjellknauser vi kan bestige.

Men vi skal gå i flokk

vi er da høflige.

 

Så lenge man er utendørs er man trygg

tankegangen gjør meg sprø.

Vi flokker oss sammen

til fjellet vandrer vi i kø.

 

Men her sitter jeg

tør knapt gå ut av min dør.

Prøver å skjerme meg

for jeg vil ikke dø.

 

Sekken har dere pakket

tursjokolade og sprit.

Husk å holde en meter

Visst ikke kan livet bli drit.

 

Men prøv å tenk på oss

vi som ikke tør.

Vi er mange som sitter og er redde

våre hjerter blør.

 

Så gå gjerne på tur

nyt naturens glede.

Men ikke gå i flokk

åpne deres øyne og hver tilstede….

 

Rettigheter : tegninger.no

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *