Hver dag kjemper jeg…

Categories Blogg

 

 

En skjebne vi har

Hvem vet den bringer

Men vi må være klar

Når klokkene ringer

 

 

For livet kan bringe 

Både sorg og glede

Og selv når livet er hardt

Lar vi oss lett lede

 

 

Min skjebne ble hard

Med mange tøffe valg

Mitt liv den tar

Når mitt hjerte blir kaldt

 

 

Min kropp den visner 

Den forfaller bort

Men en ting kan den ikke ta

Mitt hjerte så stort

 

 

For selv om

Veien er lagt 

Vil jeg fortsatt kjempe

Både dag og natt

 

 

 Jeg kan bare håpe

At det går mange år

At jeg igjen kan

Få oppleve en ny vår 

 

 

Imellom tiden skal jeg kjempe 

Både dag og natt

For livet her og 

Og for livet vi har hatt

 

 

Så jeg håper dere vil

Huske min daglige styrke 

Og ikke la dere

Av døden frykte…

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hver dag kjemper jeg…

  1. Hei Vivian,
    Håper at du føler deg bra i dag.
    Så bra så du kan 🌺
    Du inspirer meg ! Du setter ting i perspektiv!
    Og du «kom» i mitt liv med alle dine vakre sterke ord da trengte jeg det ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *