Hva hvis det ikke blir bra Sandra

Categories Blogg

I denne ferien har jeg fått høre mange nye sanger som jeg ikke har hørt før , radioen har stått på fra start til slutt. Musikk fra radioen hører med på lange bilturer , vakre toner har strømmet ut gjennom 600 mil. Gamle kjente låter har vekket minner til liv , nye låter har gitt påfyll av inspirasjon.

 

Nye og gamle toner har vært med på å skape nye minner , minner som jeg og mine kjære tar med oss videre. Men denne sommeren var det en sang som berørte noe med meg , en sang som traff meg midt i hjertet. Låten Det bli bra igjen (av Sandra Lyng) krøp under huden på meg , teksten fikk klumpen i halsen til å vokse.

 

En tekst som var som om den var skrevet til meg , en tekst om livet og alle prøvelser. Men en setning bet jeg meg spesielt merke i , en setning passet ikke inn. For hver dag reiser jeg meg opp igjen , mitt nye liv er blitt en kamp til siste slutt. Men for meg vil ikke livet bli bra igjen , min kamp har kun en utvei.

 

Så hva gjør man dersom ting ikke blir bra igjen , hva gjør man da kjære Sandra Lyng? Når livet ikke gir deg andre alternativer , når livet plutselig bare går i en retning. Jeg hører dine ord Sandra , og du skal vite at jeg prøver. Men mine tårer er uendelige , mine tårer er min kamp.

 

En kamp mot liv og død , en kamp jeg aldri kan vinne. Likevel kjemper jeg , hver dag reiser jeg meg opp på ny. Du sier at bak skyene er himmelen alltid blå , og at tiden leger alle sår. Det håper jeg du har rett i , det håper jeg for mine kjære. For vi vet at den dagen vil komme , mine kjære prøver å forberede seg på et liv uten meg.

 

En stor sorg har lagt seg over deres hjerter , og jeg blir vitne til den hver eneste dag. Min sorg er deres , deres sorg er min. Sammen sørger vi , men også alene. For av og til blir sorgen for tung , og da er ensomheten min venn. Alene og sammen lever vi i en ensomhet , sorgen er ensom og tung.

 

Så det skal du vite kjære Sandra Lyng , for oss vil livet aldri bli bra igjen. Men jeg lover og følge dine ord Sandra , imorgen venter en ny dag. Jeg skal igjen reise meg opp igjen , så lenge det er liv er det håp. Sammen med mine kjære skal vi fortsette , fortsette med å kjempe en kamp vi aldri kan vinne….

12 kommentarer

12 thoughts on “Hva hvis det ikke blir bra Sandra

  1. Tenker på deg ❤️
    I dag så jeg metallsugerør på Upstairs. Kan det være noe for deg, istedet for papirsugerørene?
    Ellers er det jo plastikksugerørene med alle krussedullene på 😂
    Sikkert lettere å vaske metall.
    Kos deg med nydelig musikk, lukk øynene og drøm deg bort en stund.
    God lang klem 🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *