Hva er det som skjer?

Categories Blogg

Ja så var det den tiden på året igjen , klokken skulle igjen stilles. For å være helt ærlig så har jeg ikke tenkt så mye over det , teknologien ordner seg jo selv på dette området. Men når det er sagt så har jeg hatt en datamaskin som har levd litt sitt eget liv på dette området , klokken har vist feil kl slett siden mars. Gudene skal vite at jeg har prøvd , men uansett hvor mye jeg prøvde så ville ikke klokken la seg manuelt styre. Det var akkurat som om den nektet å stille seg inn på sommertid , den ville forbli på vintertid. Men idag når jeg våknet viste klokken på en datamaskin endelig riktig kl slett , min datamaskin har vintertid hele året.

Jeg må innrømme at jeg fikk sjokk i går kveld , og jeg tror neppe jeg var den eneste. For hva skjedde egentlig under Skal vi danse igår? Jeg ble sittende igjen som et spørsmålstegn når valgresultatet ble klart , helt uforklarelig spør du meg. Det har tydeligvis ingenting og si hvem som danset best lenger , jeg satt og så på med en bismak i munnen. Når det er sagt så er det ingenting som forbauser meg lenger , ihvertfall ikke etter jeg satt og så på forrige president valg et viss sted.

Men jeg fikk meg enda en overraskelse idag , bloggen min har tydeligvis mistet alle sine lesere. For i følge statistikken min så har bloggen knapt nok blitt sett på det siste døgnet , leserne mine forsvant i det klokken ble stilt. Ikke vet jeg hva som har skjedd. Det er ihvertfall ingen vits i for meg å sjekke blogglisten i morgen , med denne aktiviteten så ligger jeg i bunnen i morgen.

Jaja , fortsette og skrive gjør jeg uansett. Jeg er egentlig lei av hele blogglisten , har vært det i lengre tid nå. Den har aldri stemt overens med min statistikk uansett , jeg har hele tiden stått oppført med mindre sideanvisninger enn hva jeg har. Men idag er det min statistikk som er helt ute og kjøre , enten det eller så har dere alle gått inn for en boikott.

Uavhengig av det så har prosjekt barnerom fortsatt idag også , vi hadde dessverre ikke tid til å holde hviledagen hellig idag. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle skrive dette , men nå er alle vegger ferdigmalt. Det hadde jeg aldri trodd når vi først begynte på denne helgen , det viser bare at vi gjorde rett i og utnevne en datter til malemester. Hun og gubben har holdt på i hele dag , og nå gjenstår bare lister og vindu igjen.

Når vi snakker om gubben så hadde han bestemt seg idag , jeg fikk klar beskjed. “Om du tror at du skal sitte der og se på rommet via en datamaskin så tar du feil , når vi er ferdig med malingen så skal du rett opp!”

Jeg kjente hvordan hjertet begynte å hamre ekstra hardt bare ved tanken , og plutselig husket jeg hvor bratt den trappa egentlig er. Den dagen jeg skal bæres opp der så blir det med livet som innsats , både på meg og gubben. For gubben mener at når møbleringen må på plass så må mor være på plass , jeg tror han har glemt at jeg har lagt på meg i det siste. Vekta ble ikke bedre av at det plutselig begynte å lukte vafler i huset , men godt var det iallefall.

Nå sitter jeg her og håper på at malekosten går litt senere i hånden på min datter , jeg føler meg ikke helt klar for å bli bært opp en etasje. Ikke vet jeg hvordan han skal løse den biten , alt jeg vet er at når gubben har bestemt seg så har han nettopp det. Opp skal jeg tydeligvis om jeg vil eller ikke , det han kanskje ikke har tenkt på er at jeg må ned igjen og…

Rettigheter: tegninger.no
10 kommentarer

10 thoughts on “Hva er det som skjer?

  1. I denne dataverdenen er det ingenting som overrasker lenger…. Kanskje du plutselig en vakker dag har fått tilbake alle som har stått på listene og sånn? Jeg kan ingenting om det!
    Men det er en flink gjeng du har rundt deg, det er sikkert…..Og resultatet av rommet til Isak må jo bare bli bra??? Jeg håper du kommer både opp og ned på en grei måte <3 For du MÅ jo se????

  2. Hm, det høres ut som denne blogglisten har fått et lite illebefinnende idet klokka ble stilt, spør du meg! Jeg har i hvert fall vært innom som jeg pleier💜

    Spent på å få se resultatet av denne oppussingen deres etterhvert, sikker på det blir kjempefint🎨

  3. Første gang jeg kommenterer hos deg. Enig med deg. Birgit danset så flott og nydelig. Hva skjer med folk? Lykke til med oppussing og tur i trappa.

  4. Her leses bloggen som før det er sikkert. Det har imidlertid vært ei utfordring i dagesvis med å få lagt inn kommentarer( meldt inn), men det skulle jo ikke ha påvirket lista ?? Eller?

  5. Må si æ blei så skuffa da Birgit røk ut, den prestasjonen ho har gjort, og gjør er jo utrulig ! Men sånn er d, ho kan jo være SÅ stolt av d ho har gjort !😊💖Masse lykke til med ferden opp i andre etasje, skal krysse fingran for at du e like hel når du kommer ned !😂👌💖

    1. Ja hun kan virkelig være stolt av egen innsats , for et forbilde! Tusen takk Else , håper og tror rommet blir bra og at jeg kommer ned like hel 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *