Hør min bønn…

Categories Blogg

Kjære Gud- La meg få oppleve en ny vår.
F
å kjenne de første solstrålene varme,
se naturen springe ut på ny,
kjenne lukten av ny klippet gress.

 

Kjære Gud – La meg få oppleve en ny sommer.
Høre barnelatter i gaten,
nyte lange kvelder ute, 

se solen gå ned i det fjerne.

 

Kjære Gud – La meg få oppleve en ny høst.
Når dagene blir kortere,
naturens nydelige fargespill,
luften som med ett blir litt friskere

 

Kjære Gud – La meg få oppleve en ny vinter.
Kulden som får frostrøyken til å legge seg over hus og hjem,
det første snøfallet og føle den største gleden av alle, kjærligheten og gleden til mine barn en fredfull julekveld…. 

Kjære Gud, hør min bønn….

    

8 kommentarer

8 thoughts on “Hør min bønn…

  1. Å, Vivian, for en nydelig bønn, en hjertebønn❤️Må Han, som kan mer enn alt, svare din hjertebønn med mer enn det du ber om❤️Jeg blir rørt, og det tror jeg Han der oppe også blir🙏❤️🎺🙏

  2. 🙏🙏🙏
    Jeg er med Deg i denne sterke gode bønnen Din.
    I dag ber vi om mer enn et år til 🙏🙏🙏
    Vi vet ikke hva dagene skal bringe,
    men kan ha troen på En som er med gjennom alt –
    også alt det vi ikke forstår.
    🙏🙏🙏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *