Hjelpesløs 💜

Categories Blogg

Den verste følelsen er når barna har det vondt. Det kjennes ut som om noen har stikket ti kniver inn i hjertet mitt. Jeg føler meg så maktesløs, aller helst vil jeg løpe opp, legge meg i senga, og bare holde godt rundt han. For barnet mitt har det vondt, og jeg kan ikke ta smerten bort.

Min sønn sørger, og jeg sørger med han. Det er i stunder som denne at jeg kjenner på frustrasjonen over å være syk, så forbanna hjelpesløs. Det er i stunder som denne at jeg savner å være mamma, en frisk mamma! Ingenting annet betyr noe når barna har det vondt. 

Men det er ikke mye jeg kan gjøre, annet enn å være tilstede, prøve å trøste så godt jeg kan, forsikre han om at jeg er her for han. Vi må bare ta tiden til hjelp, mer kan vi ikke gjøre. Det er når det skjer fatale ulykker at man skjønner hvor skjørt  livet egentlig er. Alt føles så meningsløst, unge mennesker med hele livet fremfor dem, blir brått revet bort, det gir ingen som helst mening.

Dagen i dag blir naturlig nok preget av dette. Vi får bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Det blir et kort innlegg fra meg i dag, for jeg må prøve å være tilstede, være der for han som trenger meg. Livet er kort, fryktelig kort. Har du husket å si til dine kjære at du er glad i dem, har du husket det i dag?? Om du ikke har gjort det enda, så skynd deg, for du har ingen tid å miste… 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hjelpesløs 💜

  1. Åh nei stakkars gutt ❤️Har skjønt det sånn at gutten som omkom har mange venner her i området og har gått på Kyrkjekrinsen . Forferdelig trist når et ungt menneske med livet foran seg går bort . Ta godt vare på sønnen din i denne vanskelige tiden Tenker på alle ungdommene her i Åsane som har det tøft nå . 💙

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *