Hey folkens, se her!!

Categories Blogg

Reklame | ALS Sløyfen UB

Nå har du anledning til å støtte en god sak, og samtidig få noe igjen for det. For jeg har nemlig gjort en oppdagelse, en helt fantastisk oppdagelse. Jeg ble varm om hjertet og som mamma til ungdommer selv, så ble jeg veldig stolt !

For noen dager siden ble jeg kontaktet av tre jenter på 17 år, og de har laget noe som gjorde meg så varm om hjertet at tårene kom. Jeg kan faktisk ikke få fullrost de nok, for det at de velger å bruke tiden sin på dette er bare helt fantastisk 💜

Disse fantastiske jentene har valgt entreprenørskap som programfag på skolen, og valgte ALS når de startet en ungdomsbedrift. Er ikke det fantastisk? Jeg blir så glad når jeg ser engasjerte ungdommer engasjere seg for denne sykdommen, de er vårt håp for fremtiden.

De har opprettet en side på Facebook hvor de selger et fantastisk flott smykke som de har fått designet i samarbeid med Kissi Bead design , siden heter ALS Sløyfen UB, og du finner den ved å søke på Facebook eller ved å klikke her

Smykkene de selger er helt nydelige, og tenk så fantastisk at denne sykdommen har fått sitt eget smykke! Jeg er både imponert og rørt, det betyr så mye når ungdommene engasjerer seg rundt en god sak. Smykkene er å få kjøpt i tre forskjellige størrelser, så de passer alle.

50% av inntektene går til forskning på denne ubarmhjertige sykdommen, en god grunn til å støtte disse fantastiske jentene. Så om du er på jakt etter en fin gave, eller bare har lyst å unne deg selv noe fint. Ja da er dette smykke midt i blinken.

For bare 199,- er dette ditt , og samtidig støtter du en god sak. Så kom igjen folkens, la oss støtte disse jentene, la oss slå en ring mot ALS! Jeg har allerede bestilt, og oppfordrer dere til å gjøre det samme. Nå har vi sjansen til å bidra, sammen kan vi stå. Så hiv dere rundt, støtt en god sak!! 

PS : Jeg oppfordrer til å dele dette innlegget, spre budskapet videre 💜

8 kommentarer

8 thoughts on “Hey folkens, se her!!

  1. Bestilt ❤️ Og håper at denne sykdommen snart får en kur eller noe som stopper den💪🏻

    1. Tusen takk for fantastisk fine ord, og for et flott innlegg. Det var så fint at noen ga ros til disse herlige jentene. Det fortjener de. Jeg har hatt gleden av å jobbe litt med de nå, og har tenkt som deg at dette er ungdom som bringer håp for fremtiden 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *