Godt nyttår ✨

Categories Blogg

Nå legger vi snart et tungt år bak oss , et år med prøvelser er snart over.
Men det har også vært et lærerikt år , et virus fikk oss til å åpne våre øyne.
Livets verdier ble igjen synlig for oss alle , tiden stoppet litt opp.
Den hektiske hverdagen forsvant , vi fikk tid til å se oss omkring.

En redsel for alt vi hadde kjært ble en vekker , vi kom sammen som aldri før.
Ulikheter betydde ingenting lenger , vi var alle i samme båt.
Menneskene kom igjen i fokus , det var ikke mitt eller ditt lenger.
Nå var en hel verden blitt til vi , sammen kjempet vi mot et virus med en nestekjærlighet så stor.

 

Selv jeg merket det , til tross for et liv med begrensninger så fikk jeg også kjenne det på kroppen.
Begrensningene ble enda større , muligheter jeg hadde før var nå ikke mulig lenger.
Alle mine planer måtte kanselleres , og jeg visste ikke om jeg noen gang ville få de mulighetene igjen.
Likevel er takknemlighet alt jeg føler på , det viktigste i livet har jeg enda.

 

Omringet av mine kjære tar jeg farvel til året 2020 , dette året har vært litt av en berg og dalbane tur.
Men selv om året har vært tungt på mange måter så har jeg også fått en drøm oppfylt.
2020 vil for alltid være det året , det året da vi kom oss tilbake.
Tilbake til endeløse vidder, tilbake til en øy der solen aldri går ned.

 

Min største drøm kom i oppfyllelse , og igjen takket være dere.
Jeg blir fortsatt rørt når jeg tenker på det , en innsamling tok helt av.
Aldri har jeg sett min mann lykkeligere , han skulle endelig få dra hjem.
Og ved hans side satt jeg , med tårer i øynene over at nok en drøm nå skulle bli virkelig.

 

Så nå vi nå går inn i et nytt år så tar jeg med meg mange gode minner , minner fra en stor drøm.
Nå ser jeg frem til å starte med blanke ark , og jeg håper de vil fylles med gode ting.
Mitt håp er at dette nye året vil oppfylle nye drømmer  , måtte alle deres drømmer gå i oppfyllelse.
Men mitt største håp er at helsen holder for oss alle , og at sammen med våre kjære kan vi igjen skape uforglemmelige minner…

 

Riktig godt nyttår til dere alle , måtte det bli et magisk år✨

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Godt nyttår ✨

  1. Fin beskrivelse av et spesielt år, som heldigvis har bydd på gode ting også! Et godt nytt år ønsker jeg av hele mitt ❤ deg og dine🌟

  2. Det har vært et år hvor unntakene har vært i flertall. Jeg ønsker et fantastisk godt nyttår til deg og alle dine, og jeg ser frem til å følge deg i 2021😀Nyttårsklem fra meg ♥️

  3. Det aller beste ønsker jeg deg og din familie i 2021 ❤️ Skulle så veldig gjerne trylle bort både sykdom og virus ❤️ Klem fra meg

  4. Ha ett flott 2021 med dine kjære 😊familie og venner e d viktigste vi har 😊❤ stor klem fra Else

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *