Godt å slippe mandagen…

Categories Blogg

Jeg har drømt noe så voldsomt i natt , heldigvis bare gode drømmer. Men en ting var litt rart , og det føltes så virkelig at jeg var på vei for å skjelle ut ene guttungen i morges. Jeg drømte nemlig at jeg hadde fått en mail i fra Spotify , en kvittering på betalt medlemsskap. Nå har jeg en Spotify konto i virkeligheten også , likevel tror jeg ikke at jeg har fått en mail fra de på årevis. Men det var når jeg åpnet mailen (i drømmen altså) at jeg virkelig fikk sjokk , for der lå en regning på flere tusen kroner. Siden jeg faktisk har en felles Spotify bruker med barna mine i virkeligheten så gikk drømmen over til at dette måtte være en av ungene sin skyld , og det siste jeg husker fra drømmen var at jeg bannet høylytt der jeg lå i sengen.

Men det var da jeg våknet opp lettere irritert , litt i ørske sjekket jeg mailen min for å sjekke om dette faktisk var en drøm. Det var ingen mail og finne , ingen i fra Spotify ihvertfall. Jeg sto opp og tenkte ikke noe mer over det , egentlig var jeg bare glad for at jeg ikke hadde skjelt ut ungene unødvendig. Men noen timer senere oppdaget jeg at jeg hadde fått en mail , og det var da det rare skjedde.  For hvem tror du jeg hadde fått mail i fra? Jo det var selvfølgelig Spotify!

Der lå den , den samme mailen jeg hadde drømt om. Du kan tenke deg hvor svett jeg var når jeg åpnet den , hadde jeg blitt sanndrømt også nå?? Jeg klikket meg inn og åpnet kvitteringen som lå vedlagt , men til min store lettelse så sto det ikke at jeg var skyldig flere tusen kroner. Det var kun den faste summen som lå vedlagt , likevel syns jeg hele opplevelsen var i det rareste laget.

En som koser seg

I dag fikk jeg grei beskjed av en liten gutt før han dro i barnehagen , vi måtte ha betasuppe og pannekaker til middag. Så da var det bare å adlyde ordre , egentlig var jeg bare glad for at jeg slapp å finne på noe. Men det jeg var mest glad for var at det var tirsdag i dag , det er aldri feil med en kort uke. Det tror jeg gubben også satte pris på , hoppe over mandagen er vel noe de fleste kan like.

Jeg har egentlig ikke gjort så mye idag , formiddagen har blitt brukt til å se på serier. Nå gleder jeg meg bare til fredag , for da får jeg min andre dose med vaksine. Jeg gleder meg til å kunne treffe venner igjen uten å engste meg i hjel , tanken på at vi nå nærmer oss en normal hverdag igjen gjør meg lettere til sinns. Jeg håper dere har hatt en strålende tirsdag , så får vi håpe resten av uken blir like god…

Ha en god kveld alle sammen…

3 kommentarer

3 thoughts on “Godt å slippe mandagen…

  1. Aller først må jeg skryte av din nye frisyre, du ser fantastisk ut! 😍 Også er jeg imponert over jordbær prosjektet deres og andre planter, jammen skal d blomstre fint hos dere fremover 🌺🌸😊👍

    Så var det en heeeeelt annen ting jeg tenkte jeg skulle nevne, jeg var innom norsk tipping og grasrotandel. Tenkte at jeg skulle endre hvem jeg støtter, jeg hadde lyst støtte ALS forskning, men uansett hva jeg søkte på, ingen treff. 😳 det synes jeg var trist. Har du noen du kan videreformidle det til? Det må da være noen i dette land som kan samle inn til forskning til noe så viktig, eller ? Jeg tenker på de prosjektene du er en del av, trenger ikke de støtte? Jeg aner ikke. Bare en (god) tanke fra meg. Da ønsker jeg dere en riktig god kveld, klem fra Synnøve 🤗

    1. Tusen takk Synnøve , jeg er veldig fornøyd med både hår og blomsterprosjekt💜
      Når det gjelder Norsk tipping og grasrota så er jeg neimen ikke sikker på hva som skal til for å kvalifisere seg der , men du er ikke den eneste som lurer på dette. Nå er ikke jeg medlem av ALS gruppene lenger av personlige årsaker , men det er sikkert mulig å sende de en melding for å høre. En fin tanke fra deg Synnøve 💜

      1. Nå har jeg pga sykdom ikke så masse krefter til å ta tak i det, men du har jo mange lesere, så kanskje en av de tar tak i det og formidler. Vi kan håpe. ❤️Så sjekker jeg heller innom norsk tipping på et senere tidspunktet ser om d har skjedd noe.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *