Går det egentlig bedre?

Categories Blogg

Jo det gjør vel egentlig det, men det kan være vanskelig å føle det noen ganger.

For denne antibiotika kuren tærer virkelig på, jeg føler meg som en slagen kvinne her jeg ligger.

Men ja jeg er bedre, dessuten har jeg fått litt mer søvn i natt.

Det rare er at sondemat går helt fint, men vann derimot reagerer magen på med engang.

Selvfølgelig gikk PEGen tett under medisin innsettingen, normalt sett er det bare slangen som går tett men denne gangen satt proppen dypere enn det.

Etter uttallige forsøk så vi ingen annen utvei, PEGen måtte byttes.

Som dere sikkert vet nå så er det ikke min favoritt ting å gjøre, spesielt ikke når jeg føler meg pjusk i tillegg.

Men det gikk nå bra denne gangen, og jeg er glad det ikke var noe annet galt enn en propp.

Nå skal jeg bare ta livet med ro frem til lørdag, da tar jeg nemlig min siste dose av denne forbaska kuren.

Jeg føler hele meg stinker antibiotika, men jeg får vel bare være glad for at den ser ut til å funke.

Heldigvis har jeg en fantastisk familie som står på når mor ligger nede for telling, far og sønn sto virkelig på i går.

En skolegutt var så stolt når han kom inn til mor og fortalte at han alene hadde heist opp julelysene i flaggstangen.

Så nå er alle utelysene kommet på plass, og ikveld skal jeg få gubben til å filme en liten snutt som jeg kan vise dere, gubben prater nå om at garasjen også må pyntes, har han fått feber mon tro?

Jeg må kanskje bli syk litt oftere, for det er da gubben er på sitt mest effektive.

Nå sitter jeg her og føler meg takknemlig, for slik det ser ut nå så går dette rette veien.

Kanskje denne sykehus tradisjonen rett før jul blir brutt i år? Men bank gjerne tre ganger i bordet for sikkerhets skyld…

Nydelig vær men såååå kaldt…
2 kommentarer

2 thoughts on “Går det egentlig bedre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *