Full rulle…

Categories Blogg

Det er full rulle fra morgen til kveld, jeg rekker knapt å trekke pusten før det skjer noe nytt. Jeg får ihvertfall testet utholdenheten, man rekker ikke å kjede seg på denne turen. Så har vi Isak da, som jeg føler aldri kaster inn håndkleet, der er det bånn gass i hvert våkent sekund!

Det er tydeligvis forskjell på å være tre år kontra 40 🤣 Men han storkoser seg nå, og det er alt som betyr noe. I går ble det både basseng og disko på han, så det var en rimelig utladet gutt som gikk til sengs i går, selv han må gi tapt før eller senere.

Vi samlet hele reisefølget til felles middag også i går. Det var så koselig å være samlet hele gjengen, vi manglet bare en bror med familien så hadde vi vært fulltallig . Men vi var nå en bra gjeng likevel. Spesielt kjekt var det at min storebror med familie fra Tønsberg tok turen. På grunn av avstanden så møtes vi altfor sjelden, og da er det ekstra koselig når vi først treffes.

I dag sov faktisk Isak helt til klokken åtte. Tror han var rimelig sliten igår etter både bading og disko. Vi hadde avtalt med min lillebror at vi skulle ha påske egg jakt i dag, så det ble første aktiviteten idag. Min bror tok på seg oppgaven med å gjemme eggene, en oppgave han ikke tok lett på for å si det sånn. For han bestemte seg for å gjemme eggene borte ved stavkirken, problemet var bare at i det øyeblikket kom det et busslass med turister, så vi var ikke sikker på hvem som kom til å finne eggene først 🤣

Det endte nå bra til slutt, og barna var storfornøyd med fangsten. Det er ikke så mye som skal til for å lage litt spenning for de små, noen egg og litt fantasi, ja da er du langt på vei. Vi fikk nå oss en fin stund ute i solen alle sammen.

Som tradisjonen tro, ligger vi også nå og hviler oss. Det er viktig med noen pauser innimellom slagene. Jeg er så fasinert over min mann, hvor fort han sovner og hvor mye , han sover jo hele tiden, det er som å slå av en bryter. Jeg skulle ønske at jeg var likedan, men det er klin umulig for meg å bare lukke øynene for så å sovne, jeg trenger nok litt mer tid enn som så. Men jeg skal nå hvile meg litt, så godt jeg kan, for det blir nok full rulle resten av dagen, så her er det bare å holde seg fast i svingene. Det ender vel opp med at jeg trenger ferie etter ferien 🤣

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *