Full fart på en søndag…

Categories Blogg

For en fantastisk dag det har vært, til og med værgudene har feiret Isak idag. Vi nærmer oss oktober, men idag startet dagen med å sykle på verandaen i trusa. Ja ikke meg altså, men bursdagsbarnet nøler nemlig ikke med å løpe ut bukseløs. Selvfølgelig måtte han få gave når han våknet idag, løsningen ble å gjemme gaven under senga mi slik at jeg fikk med meg hendelsen også.

Han har mast i månedsvis om en “Greven av Gral skute” og figurene som hører med i Kaptein Sabeltann verden, da var det vill jubel når det var akkurat de tingene som befant seg i gaven fra mor og far. Så det er vel ingen tvil om hva han har brukt formiddagen på, han satt stille på gulvet og lekte i timevis før besøket kom ramlende inn døren her.

Vi har klart det igjen, vi har overdrevet med kaker denne gangen også. Jeg tror vi har kake ut året her, men det er viktig med et variert utvalg er det ikke 🤣 Bursdagsbarnet har ihvertfall storkost seg, her har det vært full rulle og det på en søndag. Nå sitter vi foreldre her lykkelig over at han har hatt en fin dag, for det er det aller viktigste. Jeg tror jeg lar bildene tale for seg, så håper jeg at dere har hatt en flott dag dere også…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *