Fuck bloggdrama! Skjerp dere!!

Categories Blogg

Jeg er så drittlei dette dramaet som har utspilt seg de siste dagene. Hva er det dere holder på med egentlig?? Har dere virkelig ikke annet å bruke tiden deres på?? Jeg er rystet og forbanna over hva dere såkalte “toppbloggere” velger å fokusere på!!

Det verste er at det ender jo aldri dette dramaet. Nå skal liksom alle blogge om det, si sin mening om det, enten i form av ros eller ris. Nå får dere pokker ta meg gi dere!! Jeg spyr!!

 

Det er krig i verden, mange lever i nød, barn blir mobbet helt ned i barnehagealder, mange blir alvorlig syke og trenger hjelp, men hva gjør dere?? Jo, krangler om skjønnhets komplekser, hvem som er det beste forbilde,skriver innlegg om plastikk kirurgi, sminke og mote. Jeg er drittlei, hører dere?? Kan noen fortelle disse ” ungdommene” hva som egentlig betyr noe?? 

Er du så uheldig å bli utsatt for en trafikkulykke, lam fra halsen og ned, eller blir rammet av alvorlig sykdom, kjemper for å overleve. Ingen skjønnhets operasjoner, Gucci veske eller vektprogram i verden kan hjelpe dere da!! Dere bruker tiden deres helt feil, og det gjør meg forbanna!!

Dere befinner dere i en posisjon der dere kan gjøre en forskjell. Men istedenfor velger dere å bruke tiden deres på piss! Overfladisk piss! Hva tenker dere med?? Dere burde heller bruke tiden deres på viktige saker, skrive innlegg om viktige saker i samfunnet, fronte saker dere brenner for, støtte de svake i dette samfunnet, men neida, fortsett å skrive om det siste nye innen sminke, mote og reise, og se hvor langt det tar dere.

Dessverre følges dere av tusenvis av lesere, og det gjør meg faktisk enda mer forbanna. Våre barn, den kommende generasjon vokser opp til å tro at skal de lykkes i livet, må de helst melde seg på “Paradise Hotel” , operere seg til det perfekte, kjøpe merkeklær og det nyeste innen sminkefronten. Newsflash, det betyr INGENTING, hører dere? INGENTING!! 

Vet dere feks hva jeg gjorde i dag?? Jo jeg ble liggende i senga til klokken 12.00 fordi ingen kom og hjalp meg. Sånn er det når du er avhengig av hjelp til alt. Men det vet dere ingenting om, dere har tydeligvis ikke “følt” hvor tøft livet kan være, det kan dere umulig ha gjort når dere heller velger å “fronte” lite hårfeste, skjeve pupper og kosmetiske operasjoner i underlivet!!

Nei nå får det F.A…. E.N meg være nok! Takke meg til at jeg “bare” har ALS, Jeg slipper å strebe etter det perfekte utseende, slipper å bruke tiden min på “fjas og mas”, det betyr ingenting lenger! Livet har så mange andre ting å by på enn alle de overfladiske, meningsløse sakene dere bruker tiden deres på!! 

Livet er for skjørt og kort til å sløses bort, det er jeg et levende bevis på. Jeg var engang som dere, ung, naiv, jaktet på det perfekte liv i en perfekt kropp. Lite visste jeg hva som ventet rundt hjørnet, men nå vet jeg bedre! For ingenting av det dere holder på med betyr noe i det store bildet. Det som virkelig betyr noe er hvordan dere velger å leve livene deres. Hva dere velger å bruke tiden deres på!

Før 

Nå! 

       

 

Det er for sent for meg å endre på fortiden. Men dere kan fortsatt endre på deres egen tilværelse, dere har fortsatt mulighet til å endre nåtiden. Jeg ber dere, vær så snill, tenk dere om hva dere velger å “fronte”, tenk dere to ganger om før dere legger ut innlegg, dere har en Gylden mulighet til å påvirke positivt, være samfunnsengasjerte, kjempe mot urettferdighet og “se” de som trenger det mest!

Så neste gang du vurderer å legge ut bilder av din siste nyinnkjøpte “Gucci veske”, så spør deg selv om hva det hjelper. Vær så snill, se deg rundt, våkn opp, du har fortsatt tid til å gjøre noe godt, være med på å forandre holdninger og endre livet til noen. Husk, det er kun deg selv som kan starte en endring hos deg selv!

Takk for meg!! 

8 kommentarer

8 thoughts on “Fuck bloggdrama! Skjerp dere!!

  1. Det virker som flere av dem “der oppe” er stappet med narsissistiske trekk. Adferden nå er også en del av det der, drittslenging på infame måter, spille offer, få støtte fra følgerne sine, takler ikke kritikk. Store deler av fansen kan kalles “flygende aper”. Just google it.
    Men herregud, la dem holde på med sitt. Who cares? Karma vil bite dem bak, som en kar sa i fjor. Uten at det er ment som en trussel.
    Vi andre får styre med vårt så godt vi kan. Jeg er mest opptatt av helsen til en i familien for tiden og krysser fingrene. Men det er jo “bare sykdom”.

    (Gucciveske? Haha, nei takk! Jeg som ikke kan fordra å drasse på veske. Men mange liker visst å bære på ting.)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *