Fuck ALS! Jeg FLYYYYYR!

Categories Blogg

Herlighet, alt jeg finner på!

 

Idag gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før! På Voss er det ekstremsportveko denne uken, og i den anledning har de bygget en rullestol. Slik at sånne som oss kan få være med på paragliding! Det har JEG gjort idag! Ikke bare det, men jeg var første mann som fikk prøve den nye stolen! Forsøkskanin rett og slett! Så da slapp vi å betale 🤣

 

Anbefaler alle å prøve dette. For en fantastisk frihetsfølelse. Vi fløy opp til tusen meter og jeg hadde sug i magen hele turen. Følg med på TV2 ikveld kl 19. Der kommer dere mest sannsynlig til å få se et innslag av meg fra idag. De har filmet i luften. Den legger jeg ut når jeg får den.

 

I mellom tiden får dere kose dere med bilder og en liten filmsnutt av landingen som kunne ha gått bedre 🤣 Alt i alt en RÅ opplevelse!

 

Fuck ALS! Jeg lever!

 

 

 

Feires med bobler 🥂

 

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Fuck ALS! Jeg FLYYYYYR!

  1. Kjære Vivian 💗 Du er helt rå på alle måter 😀❤️ Jeg beundrer deg for alt du deler med oss her. Du inspirerer meg og lager et godt “rom” for alle oss som følger deg. Og her er det rom for mye, og jeg kjenner meg ofte igjen i følelsene du beskriver. Selv om vi er friske kan livet føles vanskelig. Du som har dine utfordringer, som er alt annet enn lette, har en kraft og et mot som gjør at du er blitt ett av mine store forbilder ❤️ Tusen takk for at du deler og vi får følge deg og lære av deg. Stor klem fra meg 😘😘😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *