For et syn å våkne opp til 💜

Categories Blogg

Jeg sovnet rimelig raskt i går, sliten men fornøyd. Gubben hjalp naboen i går kveld med et grave prosjekt , og jeg visste at han kom til å komme sent hjem. Så da inviterte jeg mine store barn på filmkveld.

Vi landet på “Fast and the furius nr 8”.Jeg og min datter hadde ikke sett den, og min sønn så den gjerne om igjen. Det er slike kvelder jeg gjerne vil ha mer av. Det er så godt når vi samles for litt kvalitetstid. Det lever jeg lenge på. Barna konkluderte med at det var litt godt å ha mammaen for seg selv, om så bare for en liten stund.

Jeg sitter enda og blar gjennom bildene, det var så mange fine 💜Nå er det bare å velge noen som skal komme opp på veggen her. Men det er fryktelig vanskelig å velge, så jeg må ta noen runder før jeg bestemmer meg. Bildet under av Isak er et av mange favoritter. Han lekte troll under brua, så det var litt av et blinkskudd. 

Bildet tatt av fotograf Gøril Sætre 

 

Det er ihvertfall ingen tvil om hva som blir julegaver i år 🤣Slipper å tenke mer på det 🤣Men tenk så heldig vi var som vant den foto konkurransen, takket være min kjære svigerinne som nominerte meg. Så tusen hjertelig takk til deg, du er en knupp 💜

Jeg bråvåknet rett før Kl ti av at min datter kom løpende inn på rommet mitt. “Kom deg opp”, ropte hun heseblesende. Jeg fikk knapt summet meg, før jeg satt i Evas drakt i rullestolen. Godt plassert fremfor soveromsvinduet fikk jeg et magisk øyeblikk med naturen. Jeg legger ut video av mitt magiske øyeblikk, tenk å være så heldig å ha slike nydelige skapninger i vår egen hage. 

 

 

Tenk å få oppleve noe så vakkert, takket være min skjønne datter som mente bestemt at dette måtte jeg få med meg. Jeg er heldig som har så mange som tenker på meg.

Gubben graver enda, og det kommer han til å gjøre hele helgen igjennom. Noen som vet hvordan det går med den forbanna flystreiken?? Hele male prosjektet står og faller på om svigerfar kommer seg avgårde imorgen. Er det ikke typisk? Men jeg håper i det lengste at det ordner seg. Jeg gleder meg jo sånn.

Happy lørdag alle sammen 🤗

2 kommentarer

2 thoughts on “For et syn å våkne opp til 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *