For en natt!!

Categories Blogg

Det har vært litt av en natt kan du tro. Som dere sikkert har fått med dere, så sovnet jeg svært sent i natt. Jeg vet ikke hva som gjorde det egentlig, men noen ganger blir man bare liggende og filosofere over livets mange mysterier. Men jeg sovnet nå til slutt rimelig utmattet. Det skulle vise seg å ikke bli lange luren, for ca 0430 våknet jeg igjen i magesmerter, og jeg som trodde jeg var på bedringens vei. Jeg så ingen annen utvei enn å igjen vekke min mann, jeg måtte ha meg en Ibux.

Denne gangen kom han rimelig kjapt, tror faktisk jeg bare ropte fire ganger, det tror jeg må være ny rekord. Jeg fikk i meg en Ibux og la meg til igjen. Det gikk ikke lange tiden før jeg kjente virkningen, og jeg husker jeg tenkte, enda bra jeg ikke må på do. Det skulle jeg ALDRI ha tenkt, for nå kom det som kastet over meg, igjen var tiden knapp. Men når jeg nå ropte på min kjære, tror du det gikk like fort denne gangen? Åååneidu, denne gangen gikk det over en time enda han hadde vært nede hos meg for 30 min siden.

Hvem er disse personene som går villige for å utføre skylling?? Send de hit så kan jeg overføre dette på dem, herrefred for et liv det ble her i natt. Jeg kan ikke annet enn å le av det heller, for det uttrykket på min mann når han kom ned og så hva han måtte rydde opp i, det uttrykket skulle blitt foreviget 🤣Der ligger jeg så dårlig som jeg aldri har vært, og hva gjør min mann?? Han begynner å tøyse og tulle som bare en Finnmarking kan. Det rant ut av kjeften hans, den ene dårlige vitsen etter den andre, og alt dette i takt med vaskekosten.

Jeg lå bare og gispet etter luft, eller rettere sagt, jeg satt på toalettet og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg (ikke at jeg hadde kommet meg noen vei heller 😂) , det er ingen god kombo og le mens man har magesmerter. Det fikk jeg smertelig erfare i natt. Normalt sett så kommer det gloser på rekke og rad når jeg vekker han, men jeg tror synet som møtte han i natt ble så overveldende at rullegardinen gikk totalt ned for så å bli slengt opp igjen.

Dagen har ikke vært noe bedre, og vi som får svigermor på besøk i dag. Er det ikke typisk at når vi endelig har tid til hverandre så settes jeg ut av spill. Nei dette her har jeg aldri hatt før, og så snart det er over så håper jeg det blir lenge til jeg får det igjen. Det rare er at matlyst har jeg, faktisk spiste jeg godt igår, problemet er at jeg ikke klarer å holde på det, og så har vi disse smertene da. Jeg bare håper det gir seg snart.

Idag har jeg tilbrakt mesteparten av tiden i senga. Takk Gud og lov for at jeg har denne datamaskinen, jeg hadde blitt koko uten. Så her ligger jeg mens jeg skriver til dere. Jeg har sovet litt og det gjorde godt, nå tenker jeg å rigge meg til med en aldri så liten film, jeg har ikke så mye annet å gjøre…

God helg fra den sengeliggende… 

2 kommentarer

2 thoughts on “For en natt!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *