For en helg dette blir!!!

Categories Blogg

Ja idag våknet jeg grytidlig , jeg hadde nemlig planer for dagen.
Egentlig har vi store planer for hele helgen , men i dag gikk startskuddet for det som jeg tror vil bli en fantastisk helg.
Som dere sikkert husker så er det ikke så lenge til jeg var hos frisøren sist , og selv om jeg var strålende fornøyd der og da så skjedde det noe etter en stund.

 

Ved nærmere ettertanke vet jeg hvor problemet ligger , jeg ser meg jo aldri i speilet lenger!
Og det var nettopp det jeg gjorde for en stund siden , først da oppdaget jeg at deler av håret fortsatt hadde et gulskjær i seg.
Derfor ble min fantastiske frisør kontaktet , og det er dit jeg skal i dag.
Men det er ikke bare gulskjæret som er problemet , en ettervekst har også begynt å komme frem.

 

Gubben lurer på hva slags kraftfor jeg egentlig får i meg , for hårmanken min vokser som aldri før.
Så i dag skal jeg tilbake for enda en frisørtime , en siste shining før vi tar sommerferie.
Men det er ikke alt som skjer i helgen , vi har nemlig planlagt en utflukt.
Et vennepar av oss skal besøkes , det er alt for lenge siden sist vi var hos dem.

 

Det er under dette besøket det skal skje noe som får kroppen min til å krible , noe jeg har tenkt på lenge nå.
Takket være min venninne så fikk vi det til på kort varsel , før jeg fikk tenkt meg om var det allerede i boks.
Søndag blir den store dagen , nervene mine er til å ta og føle på.
Så her er det bare å følge med , og alt starter med en frisørtime i dag.
Det er nemlig viktig å være fin på håret , spesielt når kjerringa skal ut på eventyr…

5 kommentarer

5 thoughts on “For en helg dette blir!!!

  1. Jeg 🙆‍♂️ eeeh, ja gleder meg til seansen 🤩 Tror jeg vet hvilke eventyr… Tøffe deg 👍 Stor klem 💛🧡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *