Fanget i tiden

Categories Blogg

Hver dag venter jeg , mitt liv er satt på vent.

Mitt liv er ikke mitt lenger , mitt liv tilhører fortiden.

En fortid jeg aldri får tilbake , mitt gamle liv forsvant.

Forsvant med viserne på klokken , for nå er tiden stoppet opp.

 

Alt jeg gjør er å vente , sekunder blir til minutter.

Minutter blir til timer , jeg teller dager nå.

Dager blir til uker , uten at jeg henger med.

Ukene blir til år , år som ikke tilhører meg lenger.

 

Hver dag venter jeg , venter på en dag jeg vet vil komme.

Ventetiden er lang , ventetiden er full av venting.

Klokken tikker , jeg ser hvordan viserne stadig kommer nærmere.

Før eller siden vil de stoppe , mitt liv er fanget i to små visere.

 

To visere tikker for meg , de tikker for oss.

Vi er mange , mange sjeler som venter på det samme.

Sarte sjeler som er fanget i tiden , fanget i egen kropp mens vi venter.

Venter i takt med tiden , venter på at våre liv skal bli fanget i tiden….

4 kommentarer

4 thoughts on “Fanget i tiden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *