Et fantastisk syn…

Categories Blogg

Jeg er så glad for at jeg er omringet av store vinduer her i stuen, utsikten var det jeg falt for første gang jeg var på visning her for 12 år siden. Uten den hadde jeg gått på veggene, og etter gubben reiv rekkverket på verandaen så jeg hvor mye det hadde skjult for utsikten.

I dag sto jeg opp til et fantastisk vær, men det som fanget oppmerksomheten min var det lave skydekket som lå over fjorden. Det var et fantastisk syn, og jeg er så glad for at jeg har denne utsikten. I dag vil jeg bare dele bildene med dere, og minne dere på at de vakreste øyeblikkene i livet er gratis…

2 kommentarer

2 thoughts on “Et fantastisk syn…

  1. Nydelig😍 Du har helt rett – de virkelig magiske øyeblikkene er faktisk gratis. Som lyset som kommer mer og mer tilbake nå f.eks. Takk for påminnelsen💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *