Er du klar for helg eller??

Categories Blogg

For hvordan har uken din egentlig vært, har det skjedd noe hyggelig, eller har den vært lang og stri? Her deler jeg av min hverdag, men jeg vet ingenting om hvordan deres hverdag er. Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst å engasjere dere lesere på en eller annen måte, prøve å bli litt bedre kjent med dere, og dere med hverandre. Og nå tror jeg at jeg har funnet en måte å gjøre det på.

Dette er selvfølgelig helt frivillig og dere bestemmer helt selv om dere ønsker å være med på det. Men nå når vi går i mot høst så hadde det vært veldig hyggelig med noen bilder fra hjemplassen deres, jeg har jo lesere over hele landet virker det som. Så da tenkte jeg at om dere sender meg bilder fra deres hjemplass så kan jeg bruke bildene i innleggene mine fremover, og om det er i orden for dere, merke bildene med fornavn og sted.

På den måten får jeg et innblikk i deres lille tilværelse, og det ville vært såååå fint. Dere velger selv hva dere tar bilde av, her er det kun fantasien som setter grenser, men jeg håper dette er noe dere hiver dere med på, det ville gitt meg mye glede. Send gjerne bildene på Messenger, da kan jeg sortere de selv.

Idag er det fredag og ute er det blikkstille. Det er nemlig meldt storm her i helgen, så her er det bare å forberede seg på det verste og håpe på det beste. Jeg er ihvertfall glad for at det er helg igjen, for det betyr hele to dager sammen med mine. Vi har ikke de helt store planene for helgen, men jeg skal ihvertfall prøve å engasjere hele familien denne helgen, om så bare for å se en film sammen.

Pokker ta altså, jeg har så lyst på en fjelltur snart. Ja en ordentlig fjelltur på en topp jeg ikke har vært før. Tenk om jeg bare hadde hatt noe funksjon i kroppen, da hadde ting vært så mye enklere. “Bær meg til fjells kjære” sa jeg til min mann her en kveld, kunne ikke se det helt store problemet med det liksom. “Er du fra vettet kjerring, har du tenkt å ta livet av meg”? 

Hmmm, skjønner ikke helt hvorfor det ikke falt i god jord 😂Men jeg trenger en ekstrem opplevelse igjen snart. Jeg blir så forbanna rastløs her jeg sitter, det kribler i hele kroppen. Det verste jeg vet er å bare sitte her. Dag ut og dag inn med de samme gjøremålene hver eneste dag, er det rart vi blir deprimert?? Jeg trenger å føle vinden i håret, teste hvor mye jeg egentlig tåler. For det er da jeg virkelig lever, det er da jeg trives best.

Men enn så lenge får jeg nøye meg med litt fredagsgodt og “Norske talenter”, men jeg syns fortsatt du kan bære meg til fjells kjære 😂

God helg 💜

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *