Er det mulig???

Categories Blogg

 

Herlighet altså, hadde det ikke vært for at jeg er lam så hadde jeg ramlet ut av stolen!!

Takket være dere lesere er jeg en av semifinalistene til VIXEN!! 

Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg fikk mailen, som selvfølgelig hadde rotet seg bort i søppelposten. Og når det i tillegg sto feil navn bak bloggen min, ja da var forvirringen komplett.

Men herlighet, det er faktisk meg, lille lille meg!

I tillegg er jeg nominert til den gjeveste prisen, Folkets favoritt! 

Jeg sitter bare og blinker med øynene og kan ikke tro det jeg ser.

Tenk at jeg er nominert med de helt store navnene, tenk at en ALS syk dame på 40 år ligger som en av semifinalistene.

Nå må jeg jo komme meg på VIXEN, jeg tror neppe det har vært noen ALS syke der før 🤣

Tusen takk til dere som har stemt meg frem, men nå må jeg be om en siste ting.

Frem til 15 januar må det nemlig stemmes på semifinalistene, så vær så snill og STEM på meg! Du kan stemme ved å klikke HER!

Herregud, er dette virkelig mulig??? Del så mye dere klarer, dette er fantastisk!!

39 kommentarer

39 thoughts on “Er det mulig???

  1. Jeg har både nominert deg, og nå vært inne og stemt på deg! 🙂 Du er helt rå, og setter livet i perspektiv… bokstavelig talt! Jeg beundrer deg og familien din! Det du formidler er så ekte, selve livet, helt uten filter! Jeg heier på deg!

  2. Dette var så gode nyheter at du aner ikke. Jeg så at listen over semi finalister var ute og jeg ble lykkelig og super glad når jeg oppdaget deg der. Og jeg har stemt som bare jeg kan, og venner av meg stemmer også. Takk

  3. Eg og stusset litt rundt navnet, men etter mye scrolling hit og dit var eg sikker!!! Så gøy!! Selvfølgelig har eg stemt Juhuuu måtte det gå veien ❤️

  4. Jaaa😊det fortjener du. Og prisen fortjener du også. Har stemt og skal stemme igjen. Husk folkens, del bloggen på egen fb-side og oppfordre venner til å stemme.
    La oss sammen stemme frem denne fantastiske, bunn ærlige damen som gir ansikt til denne forferdelige sykdommen.

  5. Gratulerer så mye. Må innrømme at jeg ikke visste hva Vixen var🙄Er det noen som fortjener å vinne så er det vel deg😍. Stemt har jeg og. Vi heier !!

  6. Stemte på deg fordi,dattera mi har ei venninne ,som er hennes forlover,og fadder til mitt eldste barnebarn, med samme utfordringer som deg. Det var da jeg kom over denne bloggen her. Masse lykke til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *