Endelig hjemme…

Categories Blogg

Turen hjem gikk knirkefritt, ja ihvertfall med tanke på trafikken.
Jeg derimot prøvde å lukke øynene for å få ro, men igjen fikk jeg erfare hvor dårlige veiene våre er i dette landet.
Med en gang vi beveget oss utenfor Østlandsområdet kom de, de humpene i veibanen som nesten får deg til å hoppe ut av stolen om du ikke holder deg fast.
Det eneste jeg ønsket meg i går var en firefelts veibane helt frem til Bergen.

 

Men jeg ble i det minste glad for at vi valgte Hardangervidda i går, for på radioen kunne de fortelle at det var endeløse køer over Haukeli.
Kjøreturen gikk overraskende bra i starten, men plutselig kom det over meg igjen.
De tre siste timene ble et sant mareritt, aldri har jeg lengtet mer hjem enn akkurat da.
Men vi kom oss hjem til slutt, og med ordene til gubben i ørene avsluttet vi ferien for denne gangen.
Du e fantastisk kjære, du klager aldri selv om du har det jævlig”

 

Jeg klarte bare en time i godstolen før jeg måtte legge inn årene, da bar det rett i seng.
Og her ligger jeg enda, sliten og utmattet lengter jeg etter bedre tider.
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt verre magesmerter før, det er verre enn en fødsel.
Nå skal jeg for første gang på tre dager prøve meg på litt sondemat, så nå ber jeg en stille bønn om at jeg ikke blir verre…

PS : Tusen takk for alle fine kommentarer, både jeg og gubben blir rørt her vi sitter💜Jeg skulle så gjerne ha svart hver enkelt av dere, men når jeg bruker tre timer på et lite innlegg så sier det seg seg selv at kreftene ikke strekker til💖

 

Jeg er i det minste godt bevoktet😅
25 kommentarer

25 thoughts on “Endelig hjemme…

  1. Så godt og høre at du er hjemme

    IKKE TENK Å.OSS I DISSE TIDER

    VI. JEG. TENKER PÅ DEG😍😍
    GOD BEDRING🌷🌷🌷🌳🌺🌺🌺

  2. Godt å høre at du er hjemme igjen min venn ❤️Håper du får i deg sondemat uten reaksjoner og at du får kreftene tilbake 💪🏻😊 ha en fin dag . Klemz 💨💖

  3. Huff! Det høres ikke godt ut det du har vært igjennom!!! Håper alt går seg til av seg selv nå. Nå må du bare hvile deg og komme til krefter og ikke tenke på oss💕

  4. Du får be Spiderman sende over litt superkrefter så du kommer deg raskere! 😉 God bedring, viktigste er å komme seg ❤ Tror nok alle skjønner at du prioriterer helsen over å svare på kommentarer i disse dager 🤗

  5. Godt at du er på hjemmebane igjen. Håper alt roer seg nå når du har kommet deg hjem til senga di . Fortsatt god bedring trenger ikke svare oss ♥️ . Men veldig glad for at det kommer innlegg fra deg slik at vi vet hvordan du har det.♥️♥️

  6. Godt at dokker e hjemme igjen🌸har mange god bedring tanka tel dæ, og en beskjed ; energien skal du bruke der den e viktigst , på dæ sjøl og familien. ❤️Alle vi her skal bruke energi på å sende dæ gode tanka🌸

  7. Godt du har kommet hjem 👍🥰borte bra, men hjemme best. Håper du snart blir bedre. Tenk på deg selv, trenger ikke svare ♥️ klemz ♥️♥️💕

  8. Godt du er hjemme igjen i egen seng, bruk kreftene på deg selv. Vi her ute klarer oss, tenker på deg og ønsker deg masse god bedring🥰. Klem

  9. Så godt å høre att du er hjemme igjen. Håper formen og energien kommer tilbake snart. Nå må du samle krefter og tenke på deg selv.Ønsker deg riktig god bedring.
    God klem🥰

  10. Du er en skikkelig tøff dame. Ferie er slitsom selv når man er frisk, og du med dine utfordringer, og med sykdom på toppen – fy søren hva du får til! Klem

  11. Det beste i verden er å være i egen seng når formen er bånn. Så godt du er der nå. Alt det beste til deg og ta alt med ro og i riktig tempo nå 😘❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *