Endelig fredag!!

Categories Blogg

Nok en uke er forbi, nok en uke er et tilbakelagt kapittel. Jeg har aldri vært så glad for å at det er helg igjen som nå. For det har vært en utfordrende uke, små og store problemer har preget alle dagene, problemer som jeg selv blir etterlatt til å ordne opp i på egenhånd. Denne uken har vært en mareritt uke, med kaos fra ende til annen. Så ja, jeg er sjeleglad for at det endelig er helg igjen, for nå får jeg i det minste en pustepause.

Idag våknet jeg opp og kjente for første gang på lenge at jeg ikke ville stå opp. Jeg var utslitt, og bare tanken på en dag til med nye utfordringer ga meg frysninger nedover ryggen. Så i dag ble klokken nærmere 11 før jeg orket å bevege på så mye som et øyelokk engang, men da var det bare å brette opp armene og ta fatt på en ny dag.

Rettigheter : tegninger.no

Heldigvis har denne dagen forløpt smertefritt, idag har jeg hatt min faste assistent på jobb hele dagen, bra for meg men tungt for henne. Vi valgte ihvertfall å sende henne hjem når min mann kom hjem, det får da være grenser for hvor mye vi skal tyne de også.

Jeg tror det er viktig å belyse at det å ha en BPA ordning ikke alltid er like rosenrødt. Det dukker til stadighet opp nye utfordringer som må løses, problemer som kunne vært unngått ramler plutselig ned i hodet på en. Jeg har fått kjent på hele følelseregisteret mitt denne uken, da er det ekstra godt med en familie som bringer frem smilet og latteren igjen.

Hva skulle vi ha gjort uten besteforeldre? Besteforeldre som hiver seg med i leken og aldri sier nei. For igår kveld kom mine foreldre på besøk, og det trengte vi alle. Vi tilbrakte tiden med plukking av plommer, lekte Brannmann Sam, og hoppet tau noe som Isak fant ut var hysterisk morsomt. Det er lenge siden jeg har sett Isak le så mye som han gjorde i går, på slutten lå han bare og rullet i en real latterkrampe. Takket være mine foreldre fikk vi en fantastisk ettermiddag sammen, verden blir litt bedre med besteforeldre tilstede.

 

Jeg har bare sittet og halvsovet i stolen i dag, så når Isak kom hjem fra barnehagen så kjente jeg på at nå var det på tide med litt luft. Så denne ettermiddagen har gått med til å lukte på blomstene og som alltid, lek og moro. Men jeg må få lov til å skryte litt, for se på blomstene mine da! For selv etter det regnværet vi har hatt i det siste, så spirer og gror de som aldri før. Jeg har ikke hatt behov for å bytte ut en eneste blomst, de trives tydeligvis så godt opp i blomsterbedet vi laget. Så da gjenstår det bare å ønske dere en strålende helg, håper den blir like blomstrende som hos meg.

God helg alle sammen 🧡

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Endelig fredag!!

  1. Hei igjen ! Ønsker deg og dine en riktig god helg. Håper den blir fin etter en utfordrende uke . Bente

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *