Endelig!

Categories Blogg

Jeg er imponert, fire dager er over. Fire dager men timevis med arbeid, og nå står den der og skinner imot meg. Den har fått hedersplassen på spisebordet, sperrebåndene er under tvil blitt fjernet. Gubben sitter nå og leter etter et glass skap, et skuddsikkert ett sådan. Jeg mener at vi like godt kan mure den inne, kanskje bakom peisen et sted.  Men nå er ihvertfall marerittet over, det blir lenge til jeg kjøper noe sånt igjen. Ja for nå er skipet ferdig, og under ser dere resultatet. Alle detaljer er nå på plass, 3000 deler har funnet sin plass….

10 kommentarer

10 thoughts on “Endelig!

  1. Wow! For et mesterverk! Jeg slet meg en gang gjennom en svær ridderborg😊Men denne er nok hakket mer detaljert! Gratulerer til mannen din😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *