Enda en ting og glede seg over….

Categories Blogg

Kvelden ble fin den, nå er besøket dratt og jeg sitter her og dupper fremfor TVen. Det som var ekstra kjekt var at min lillebror kom også innom på besøk, det er alltid like stas. Han har en jobb som innebærer at han reiser verden rundt når er på jobb, og på mandag reiser han til Afrika på jobb frem til jul. Så da var det koselig at han kom innom i dag, så jeg fikk tilbringe litt tid sammen med han før han dro.

Jeg og min lillebror er veldig nære, det har vi bestandig vært. Sikkert fordi det ikke er så mange år som skiller oss , vi er begge attpåklatter i forhold til de to eldste brødrene våre. Så nå håper jeg turen hans går fint, og at han kommer seg hjem igjen til jul.

Halleluja, CT bildene var fine, enda en ting å glede seg over. Jeg stråler her jeg ligger, universitet er på min side igjen. Selvfølgelig må jeg dele alle små gleder med dere, hvem ellers liksom?? Jeg vet ikke hva det er, enten er det morfinen som lurer meg, men jeg syns det var noe rart med bildene under. Jeg føler meg ihvertfall fantastisk…

2 kommentarer

2 thoughts on “Enda en ting og glede seg over….

  1. Å du er herlig😂 tror du må av morfinen nå🙃
    Så fint at du har besøk, da blir ikke dagene så lange. Her er avstandene store, jeg hadde nesten ikke besøk den tiden jeg lå på sykehuset, men jeg hadde kryssord og bunning, det gjorde dagene og ukene kortere.

    Jeg gleder meg så til å lese innleggene dine, se at det går fremover. Nå er det helg, så er det ny uke og vips, så er du hjemme igjen. Gøy å se at humøret er bedre, at du kan tulle litt. Ellers er du nå ei flott dame da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *