En strålende onsdag…

Categories Blogg

Jeg tror jaggu meg svigerfar tok med seg solen, for jeg våknet opp til skyfri himmel i dag. Endelig sier jeg bare, endelig kan jeg komme meg litt ut igjen. Det ble rene juleaften når svigerfar kom i går kveld, han hadde nemlig kofferten full. Han hadde nemlig med seg tyttebær og multer som en dame i Vardø har vært så snill og plukket til oss, og gave til Isak hadde hun også kjøpt. Så nå skal vi kose oss med multer fra Finnmark fremover, tusen takk du gode dame, dette var midt i blinken.

Som fast tradisjon kom svigerfar med blomster. Han har skjønt det han, blomster gleder bestandig. Dagen i går var god og dagen i dag har vært enda bedre. Det var en ivrig gutt som kom løpende inn døra her etter barnehagen, endelig var bestefar kommet! Det er så fint å se gleden hos dem begge når de møtes, og Isak var overlykkelig.

Min datters tale berørte mange, og med god grunn. Men selv om hun fikk tilbud om å delta i konkurransen så har hun valgt å takke nei. Det blir nok for mye for henne og måtte holde talen for hele skolen og på universitetet til slutt. Jeg har prøvd å oppmuntre henne til å prøve, men det er hennes valg og det må jeg bare respektere. Jeg er stolt av henne uansett, og den kjærligheten hun viser gjennom sine ord, ja den er ubeskrivelig høy.

Jeg fikk en melding igår fra hun som jeg samarbeider med om fakkeltoget vi skal ha i oktober. Der skrev hun at hun ville komme ut til meg i kveld fordi hun hadde en overraskelse å fortelle meg. Tenk å holde meg på pinebenken såååå lenge, jeg holder jo på å gå fra vettet her jeg sitter 😂. Men nå nærmer det seg heldigvis, og imorgen skal jeg gi dere referat. Hvis jeg må vente så må dere også🤣

Nyt kvelden alle sammen 💜

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *