En slapp søndag…

Categories Blogg

Igår ble vi sittende og se filmen på Tv2, en film som rørte meg langt inn i hjerterota. Ja til og med gubben ble rørt, jeg så nok tårene i øyekroken. Så jeg lå meg gråtende igår, jeg hikset meg til sengs. Filmen var basert på en sann historie , og jeg kan virkelig anbefale den. Snakk om å få livet rett i fleisen, denne søndagen anbefaler jeg dere alle til å se filmen Only the Brave.

Jeg våknet nok en gang opp til at det plasket på ruta mi, det var enda verre idag. Men heldigvis ser det ut som at det snur imorgen , det er faktisk meldt bra vær. Uansett ble det ingen tur ut idag heller, og nå er til og med gubben lei. Ja for igår begynte han å fable om telttur og kjerringa i bæremeis, så det er på høy tid at solen vender tilbake.

Men fra spøk til alvor, jeg er faktisk med på tanken. Glamping er jo blitt så populært, og det hadde vært noe for meg. Vi får kjøpe en lavo og slå opp på enga, det hadde jaggu vært noe. Tenk så fint for en liten gutt , ligge i telt med mamma og pappa. Jeg har fått telt på hjernen nå , så nå er jeg begynt å saumfare nettet igjen.

Noe må vi jo finne på, jeg trenger ikke dra så langt for å få en stor opplevelse. Det hadde vært så koselig å sitte utenfor teltet med en bålpanne og kose seg, og legge seg sammen med sine i et telt. Jeg har ikke ligget i telt siden tyveårene, så selv om gubben spøkte så syns jeg faktisk det var en god ide.

Isak har gjort sofaen om til en trampoline idag, han måtte jo gjøre noe med energien. Han har hoppet i hele dag, ja jeg ble helt svett av og se på han. Tenk at det bor så mye energi i en så liten kropp, det er ganske så utrolig.

Siden det ikke ble vær til at vi kunne dra ut med våre foreldre så måtte vi finne på noe annet, og som vanlig var det mine foreldre som tok en god avgjørelse. De dro og kjøpte pizza og kom ut til oss, så idag ble vi mange rundt middagsbordet. Venezia pizza er det beste jeg vet, og idag fikk jeg den servert på døren. Jeg har spist som en hest i helgen , det er ihvertfall tydelig at jeg blir tatt godt vare på.

Denne søndagen har vært slapp men god, vi har virkelig holdt hviledagen hellig. Det blir nok en film ikveld også hvis jeg finner en som er verdt å se, men det blir ingen grinefilm til, det holder med en i løpet av helga…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *