En skuffende opplevelse…

Categories Blogg

Urettferdighet og lureri er det verste jeg opplever, og i går følte jeg på begge deler.
For i går skulle minstemann ferie bursdagen sin, og som året før skulle selskapet holdes på Flipzone.
Flipzone er en trampolinepark her i Åsane, og det sier seg vel selv at dette er et populært sted for barna.
I fjor hadde vi også en litt uheldig opplevelse, men det var ingenting mot i år.

I fjor bestilte jeg også en bursdagspakke hos Flipzone, men etter jeg hadde lagt inn bestillingen ombestemte jeg meg vedrørende matvalget. Bursdagsgutten ville heller ha pølse og pommes fries istedenfor pølse i brød, derfor sendte jeg en mail og ba de om å forandre bestillingen min, men når vi kom dit på dagen skjønte vi at bestillingen min ikke hadde blitt endret. Barna måtte ta til takke med pølse i brød.

Men i går ble skuffelsen enda større, og det var da jeg skjønte at her skulle vi aldri ferie bursdagen til minstemann igjen. Jeg hadde som året før lagt inn en bestilling, og i følge bestillingen skulle barna få hoppe en time før de skulle spise pizza og få både slush og kuleis til dessert. Derfor ble overraskelsen stor når barna kun fikk pizza og slush, og i alt virrvarret oppdaget vi ikke det før bursdagen var over.

I tillegg hadde jeg lagt inn en bestilling på hoppe strømper til barna, men der skulle vi bare betale for de som ikke hadde sokker fra før. Så når barna kom telte vi over og oppdaget at alle hadde sokker med seg.
Dermed skulle vi ikke betale for hoppe strømper, men når vi kom hjem og gubben viste meg kvitteringen så jeg at de hadde tatt betaling for 15 sokker likevel. Og det var ikke det eneste de hadde tatt betaling for, kule isen som barna aldri fikk sto også oppført på kvitteringen.

En hissig mail ble sendt til Flipzone i går, for når det er barna som blir den lidende part så går det en kule varmt hos meg. Heisen virket heller ikke inne på Flipzone, så jeg kom meg ikke opp der selskapet skulle være. Men jeg burde egentlig ikke være overrasket, for de er jo regelrett barn de som jobber der. Men det burde ikke være så vanskelig å sjekke bestillingen til de som har bestilt, det syns jeg er det minste vi kan forvente.

Så til neste år har vi det heller hjemme, for å betale i dyre dommer for å bare ende opp med skuffelse gidder jeg ikke. Bursdagen til minstemann betyr så mye for meg, jeg er her tross alt på lånt tid.
Det er så viktig for meg at vi koser oss sammen den dagen, for jeg vet ikke hvor mange bursdager jeg kan dele med en liten gutt…

 

12 kommentarer

12 thoughts on “En skuffende opplevelse…

  1. Jeg skjønner deg veldig godt.Dere er jo i en spesiell situasjon med at du ikke vet hvor mange bursdager du får være med på men uansett fryktelig irriterende.En bestilling kan ikke være veldig vanskelig å endre.De er tross alt avhengig av fornøyde kunder.Dere bør absolutt få et plaster på såret.

    1. Ja jeg var veldig skuffet i går, heldigvis traff jeg på en service innstilt mann når jeg sendte mail. Så nå har vi fått penger tilbake og et gavekort til minstemann.

  2. Kjenner jeg blir kjempeirritert på deres vegne. Dere fortjener så absolutt store beklagelser og plaster på såret. Hva med å skrive leserinnlegg i avisen?

  3. Sånn service kan vi ikke godta. Må tydeligvis ryddes opp litt hos de ansatte. Skulle være enkle oppgaver å ta seg av…

    1. Selvfølgelig, jeg skulle bare ønske at hun som arrangerte selskapet sjekket bestillingen vår når vi sa at vi hadde bestilt begge deler, men det ville hun ikke høre på.

  4. Så bra at dere fikk igjen pengene dere ikke skulle betalt 🙂 og veeeldig bra at du sa fra!

  5. Det er så trist når slike misforståelser skjer… men leser her at dere har fått “plaster på såret” og gavekort 🙂 DET er bra!
    klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *