En rørende fredag…

Categories Blogg

Reklame | Bergens Tidende

Jeg skjønte ingenting i går kveld når jeg så at lesertallene mine steg til værs, det var ikke før jeg sjekket BT at jeg skjønte hvorfor.
Forrige uke ble jeg nemlig kontaktet av Bergens Tidende som ville dele et av innleggene mine i deres avis, innlegget de ville dele var Gi meg noen minutter.

 

Noen ganger blir jeg forbauset over responsen enkelte innlegg får, jeg blir forbauset over hvor hardt de treffer.
For selv om jeg selv sitter med tårer på kinn mens jeg skriver fra hjertet så har jeg ingen kontroll over hvordan disse innleggene blir mottatt, jeg vet aldri hvilke innlegg som treffer hardest.

 

Derfor ble jeg så rørt når jeg så responsen her på bloggen, og idag ble jeg enda mer rørt.
Aldri hadde jeg sett for meg den responsen etter at BT publiserte innlegget mitt, jeg ble liggende med tårer på kinn mens jeg leste alle de fine kommentarene på BT sin Facebook side.
Rørende ord fra fremmede mennesker som takket meg for å sette ord på de viktigste tingene livet har å by på, den varmen traff meg så hardt.

 

Tenk at det er så mange der ute som tar til seg mine ord, det betyr så uendelig mye for meg.
Det hadde jeg aldri sett for meg når jeg startet denne bloggen for tre år siden, jeg blir ydmyk bare av å tenke på det.
I tillegg fikk jeg en mail idag om hvor mye mine ord har betydd for en som nå ikke lenger er blant oss, og den mailen fikk tårene mine til å komme for fullt.

 

Så idag startet jeg dagen med en varme så stor, takknemligheten over at mine ord når ut var overveldende.
Derfor er dette innlegget til alle dere som tar dere tid til å lese mine ord, til alle dere som tar dere tid til å skrive så mange fine ord til meg.
Dere gir meg en styrke til å fortsette min kamp, når mørket blir altoppslukende så er det deres varme ord som bringer lyset tilbake.
Tusen takk til dere alle, dere har bidratt til at starten på denne helgen ble god…

Under finner dere linken til BT sin Facebook side, bla ned og se selv hvor mange fine mennesker det er der ute💖

https://www.facebook.com/bergenstidende

17 kommentarer

17 thoughts on “En rørende fredag…

  1. Det er godt å vite at du finner styrke og mot i oss andre – vi som bare “hører” og “ser”. Jeg skulle så gjerne ha gjort mer, men jeg kommer dessverre til kort der…
    Du skal uansett vite at du gir OSS styrke og mening i hverdagen, fordi vi trenger å høre DIN stemme.
    Nyt alle gode vibber som kommer din vei, fra både fjern og nær, det fortjener du! <3

  2. Du fortjener hvert eneste gode ord. ❤️ Ønsker deg og familien ei god helg. God klem fra Synnøve 🤗❤️

  3. Det er et utrolig rørende innlegg ” Gi meg noen minutter..” ❤
    Jeg er glad for at du finner glede i oss lesere også, du inspirerer HVER dag ❤
    Klem

  4. Har fulgt bloggen din ei tid uten å kommentere. Men nå må jeg bare. Jeg er så full av beundring og respekt for deg. For en styrke og for en formidlingsevne! Dine erfaringer og betraktninger skulle vært utgitt i bokform, vært obligatorisk lesing for alle som jobber med mennesker (og vi andre med). Tenker og håper, at din stemme og din kamp kan gjøre en forskjell oså for andre som er/kommer i lignende situasjon som deg.”Gi meg noen minutter..” traff meg mitt i hjerterota. Så vakkert, så sterkt og så skjørt. Tusen takk for alt du gir oss med dine ord.

    1. Tusen takk kjære deg, det betyr så uendelig mye for meg å lese det du skriver 💖Det jeg var mest redd for når jeg fikk denne sykdommen var å miste min stemme, men takket være deg og alle mine andre lesere har jeg fått en ny stemme. Jeg har ikke ord for hvor mye det betyr for meg, den nestekjærligheten dere gir meg betyr mye for hele familien 💜Tusen takk for at du følger meg på denne reisen Gunn, jeg er så heldig som har så mange fine mennesker i ryggen 💖

  5. Så veldig fortjent Vivian.
    Jeg kommenterte da du skrev innlegget. Og det traff meg virkelig. Bra at flere fikk sjanse til å lese.
    Du er unik.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *