En rooolig mandag…

Categories Blogg

Jeg lå våken til 03.00 i natt og sorterte bilder. Heldigvis visste jeg at min forhenværende assistent kom på jobb i dag, og da kunne hun hjelpe meg med resten. Så mange inntrykk, så mange fantastiske øyeblikk, en strålende avslutning på en travel måned. Jeg er målløs over alt jeg får lov til å oppleve.

Min datter ble min redning igår. For når min tale ble lest opp igår så kjempet jeg hardt mot tårene. Men min datter så det på meg, og gjennom miming med munnen formidlet hun noe som ikke kunne misforstås, “slutt mamma, det er kleint”!! Så hun reddet meg fra å rakne helt.

Jeg måtte jo bare ta meg sammen der jeg satt, så det ble mange blikk bort på min datter, det hjalp å få litt kjeft 🤣Det er ihvertfall godt å ha noen rundt som leser deg når du trenger det, hjelper alltid å ha noen i ryggen som strammer deg opp litt. Jeg var så glad for at min nest eldste sønn også var med, de vegrer seg nemlig å stille opp på slike arrangement, det blir litt tøft. Derfor betyr det ekstra mye når de stiller, og det å ha han ved min side bidro til at dagen ble perfekt.

Idag har jeg ikke gjort noen verdens ting. Jeg har hatt mer enn nok med å skrive innlegg til dere. Ikke orker jeg noen ting heller, jeg trenger en hviledag. Ja det spørs hva du legger i hvile, jeg har jo påtatt meg et arbeid som krever at jeg er på “jobb” 7 dager i uken, men guri hvor mye jeg har fått tilbake 🧡

Nå er den travle oktober over for min del, ingen flere planer resten av måneden. Resten av denne måneden skal jeg kun konsentrere meg om familien og de rundt meg, det blir godt det også. Jeg har nemlig fått høre det i det siste “du har jo ikke tid til oss lenger”, det er tydelig at de har følt seg en smule oversett. Så nå mine kjære, nå skal dere få min fulle og hele oppmerksomhet, men kjenner jeg dere rett så er vel det galt også 🤣

Det er ikke like lett å gjøre alle fornøyd, men nå kan jeg ihvertfall roe ned litt. Neste måned har jeg jo bursdag også, så jeg har noe stort å se frem til. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle oppleve min egen 40 års dag når jeg ble syk, men nå er den innen rekkevidde.

Herlighet så fort dette året har gått, tenk at det nærmer seg jul igjen. Jeg minnes at jeg skrev i fjor noe om at jeg håpte jeg ville få en jul til. Og nå er vi snart her igjen, uten at jeg har fått noen flere komplikasjoner. Det er noe å være takknemlig over det.

Nå skal jeg kose meg med mine resten av kvelden, så håper jeg denne mandagen har vært god for dere alle.

Fortsatt god kveld 💜

 

Topp  20  Inspirerende  Mammabloggere

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *