En regnfull start

Categories Blogg

Natten har vært hakket bedre enn forrige natt , jeg har i det minste hatt et fast underlag og ligge på. Jeg aner ikke hvorfor madrassen plutselig tømte seg for luft , men det virker ihvertfall som at den er i orden igjen nå. Takk og lov for det , for jeg vil nødig oppleve det igjen. Det var en skrekkelig følelse , aldri hadde jeg trodd at jeg skulle drukne i min egen seng.

Men litt våken har jeg vært i natt også , jeg finner liksom ikke roen. Likevel har jeg fått flere timer på øyet denne natta , så jeg håper det lover bra for de neste nettene. Jeg følte meg litt bedre idag når jeg våknet , og håpet er at det nå begynner å snu. For nå er jeg møkka lei , formen hindrer meg fra å leve livet som jeg ønsker. Alt jeg vil er å leve mens jeg kan , men når kroppen ikke spiller på lag så blir det umulig.

Litt sånn føler jeg meg

Uansett så er det fredag , favorittdagen er tilbake. Selv om jeg må innrømme at jeg ikke jubler så høyt idag , jeg hadde håpet på en bedre start på helgen. For selv om jeg føler meg bedre så er jeg fortsatt ikke i mål , jeg føler meg fremdeles uggen. Hver gang jeg spiser blir jeg kvalm , og det irriterer meg noe grenseløst. For idag er første dagen jeg har kjent et snev av matlyst igjen , og det var en etterlengtet følelse.

Når det er sagt så har jeg faktisk fått i meg noe idag , selv om jeg måtte presse de siste bitene ned. Jeg har vært forferdelig plaget med magen i det siste , hvorfor er det ingen som kan svare på. Men nå har jeg begynt og spise youghurt og frukt , og imorgen skal jeg få gubben til å handle blåbær på butikken. Jeg tror kroppen har godt av litt vitaminer , og for å være ærlig så er jeg ikke så flink til å variere kostholdet.

Denne fredagen har vi regnet bort , ja om ikke regnet har tatt deg så har ihvertfall vinden gjort det. En etter en kom de inn døren her , og den ene var mer våt enn den andre. En liten gutt var krystall klar i sin tale når han kom hjem , “jeg skal IKKE ut idag”.

Så her har vi holdt oss inne i ettermiddag , vi gikk rett og slett i hi. Men så lenge vi er sammen så spiller det ingen rolle , og det fine med høsten er at jeg endelig kan tenne stearinlys igjen. Kosen blir ekstra god når man sitter omringet av levende lys , da kan det regnet bare piske mot ruten for min del. Nettopp det er planen for denne kvelden , levende lys og noe godt i skåla. Nå håper jeg bare formen kommer sterkere tilbake , for i morgen har jeg planer om å komme meg ut. God helg alle sammen 💜

5 kommentarer

5 thoughts on “En regnfull start

  1. Av hele mitt ❤ ønsker jeg deg en fin helg med din fine familie, der du får samlet krefter.

    Husk at vi er mange som heier på deg – alltid👊💜

  2. Ja vitaminer er helt nødvendig

    Lag smoothie. Har du stavmixer så er det bare frosne
    “” smoothie bær “” og da eplejuice så har du en nydelig drikk.Det er forskjellige blandinger
    Håper søvnen blir bra i natt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *