En perfekt start på dagen…

Categories Blogg

Jeg bare elsker når en liten gutt tar tak i meg, klatrer opp på fanget mitt, legger seg godt til rette på fanget mitt og ber om å få se film på min datamaskin. Han elsker å sprade rundt i bare trusa nå som det er ferie, og bare nyte tiden hjemme. Jeg ser det på hele han hvordan han nyter sin lille sommerferie. Jeg elsker å få en liten varm kropp opp på fanget, kjenne hud imot hud, grave ansiktet mitt ned i hans bomullsmyke hår, og bare trekke inn den herlige lukten av han. Føle hvordan hans små fingre leter etter mitt ansikt, for så å stryke med varsomme fingre over mitt sarte kinn.

 

 

En perfekt start på dagen, rett og slett terapi for sjelen min. Det er så godt at han nå er blitt så stor at han bare tar seg tilrette, han søker mamma omsorg på sin måte, og jeg nyter hvert sekund. Som om ikke det var nok i seg selv så dukket fysioterapeuten opp med sveler på døren her i dag. Tenk at jeg har vært så heldig å få dette fantastiske menneske inn i livet mitt , for ikke nok med at hun kommer hit frivillig etter hun gikk av med pensjon, hun gir meg så utrolig mye gjennom våre dype samtaler om livet, og idag fikk jeg også sveler.

Denne dagen blir perfekt for mitt vedkommende. For nå har svigermor igjen inntatt kjøkkenet, for idag ønsket jeg meg hjemmelagde kjøttkaker med kålstuing til, namnam 🤗Snakk om å få nyte dagene, jeg føler meg både heldig og priviligert. Nå sitter jeg her under mitt pledd og kjenner duften som kommer fra kjøkkenet, og gjett om jeg gleder meg til middag.

Idag kom min venninne også innom med sommergave til meg. Ikke vet jeg hva jeg har gjort som fortjener å ha alle disse fantastiske menneskene i livet mitt, men jeg kan bare prise meg lykkelig over hver og en av dem. Jeg fikk en deilig genser og bilde kommer i morgen når jeg har tatt den på.

Magen er enda ikke helt god, men jeg krysser fingrene for at den blir bra til fredag, ja det må den bare, for jeg reiser uansett. Ikke pokker om jeg skal være årsaken til at ferien går i vasken, det må bli over mitt døde lik 🤣Og der lo jeg høyt av meg selv 😅

Idag vandrer tankene mine tilbake til Utøya, tenk at det er åtte år siden så mange unge sjeler mistet livet sitt på den mest tragiske måten. Vi må aldri glemme, så idag oppfordrer jeg alle til å tenne et lys. Et lys for påminnelse , et lys for samhold, og sist men ikke minst, et lys for alle vi mistet….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *