En overraskende start på dagen…

Categories Blogg

 

Herlighet så jeg har sovet i natt,fredfullt og deilig som et nyfødt barn. Det er ikke rart jeg har savnet fjellet, fjell luften gjør noe med deg. Jeg våknet faktisk ikke før det var blitt lyst ute, og det kan jeg ikke huske sist det skjedde. Siden min datter måtte hentes på flyplassen i dag tidlig så fikk jeg ligge i senga til 11.30, noe som var veldig deilig. En rolig start på dagen, skrive innlegg til dere, ja det passet meg perfekt i dag.

Plutselig hører jeg en liten gutt komme ropene inn ytterdøren her, “mamma er du våken”? Han var tydelig oppgiret, og jeg lurte fælt på hva det var nå. Soveromsdøren gikk opp med et brak og inn kom en hoppende glad liten gutt.

“Se hva jeg har med til deg” sa han med et stort smil rundt munn. Du skjønner, min mann har ikke sjekket postkassen på noen dager, og derfor var det en overraskelse å åpne den i dag. Så der sto Isak ved sengekanten med ikke mindre enn to pakker i hendene sine.

“Er de til deg mamma”? Han var tydelig nysgjerrig på hva dette var. Jeg skjønte ingenting, jeg visste om den ene pakken, men den andre ante jeg INGENTING om . Denne helgen har vært helt fantastisk på alle måter, og nå fikk jeg enda en overraskelse. Jeg kunne med glede si at den ene pakken var til en liten gutt, noe han ble hoppende glad for.

Jeg glemte nemlig å ta med bamse til Isak fra pårørende gruppen til ALS Norge forrige helg. Men heldigvis tok min fantastiske nye venninne som også er ALS syk ansvar og sendte to stk bamser i posten. Jeg vet nemlig hvem som har laget disse bamsene, da er det ekstra gøy å kunne gi til Isak.

Så var det tid for den uventede gaven. Den viste seg å være fra samme damen som hadde meldt oss på ønsketransporten. Jeg ble helt sjokkert, hun hadde da virkelig gjort nok, vi fikk jo en drømmedag uten like takket være henne. Min mann åpnet gaven før han leste kortet, så dermed oppdaget jeg litt for sent at det var bursdagsgave. Men jeg ble så glad at tårene kom, et nydelig skjerf, sjokolade til hele familien, og noen nydelige ord, for en start på dagen ❤Min datter og Isak var spesielt glad for sjokoladen, så den fikk bein å gå på kan du tro.

Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger, så mye kjærlighet som jeg får om dagen er nesten for mye for en person alene å takle. Jeg gråter gledestårer hver dag føles det som, tusen takk for en nydelig gave, det betyr så uendelig mye. Min mann bare rister på hodet, han er like sjokkert som meg over den godheten vi blir møtt med. Det betyr så mye for oss alle sammen.

Når kvelden igår i tillegg endte med at Norge spilte uavgjort mot Spania, ja da tenkte jeg at om jeg dør nå ja da dør jeg lykkelig. Men når jeg i dag fikk enda en overraskelse og jeg har ett fakkeltog i vente, ja da er jeg glad jeg fortsatt lever…

God søndag alle sammen 💜

Topp 20 Inspirerende Mammabloggere

2 kommentarer

2 thoughts on “En overraskende start på dagen…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *