En liten oppdatering…

Categories Blogg

En smule bedre kanskje, jeg klarer i det minste å se på tv i korte perioder. Dobbelsidig lungebetennelse er konklusjonen, så nå er det antibiotika i store mengder. Jeg befinner meg på nye Haraldsplass sykehus, og her blir jeg godt tatt vare på.

Så må jeg bare få takke for alle fine meldinger, klarer ikke svare på noen nå, men leser alle, og det betyr så mye 💙Dette var det jeg klarte å skrive idag, men føler at det går rette veien.

En hilsen fra sykehussengen

 

13 kommentarer

13 thoughts on “En liten oppdatering…

  1. Så godt at du føler det går fremover. Då blir eg litt glad i ❤️ mitt på dine vegne. Klem😘❤️

  2. Varm klem til deg kjære Vivian og dobbel lungebetennelse og ALS er ikke god match sammen så det er godt at du er på sykehus og får den beste hjelpen. Styrke klem fra Mona 💜

  3. Hei du flotte dame ! Ønsker deg god bedring og sender deg masse styrkeklemmer. Bente

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *