En herlig torsdag…

Categories Blogg

Jeg sitter bare her og smiler, smiler til livet og hvor herlig det er for tiden. Nå skjer det så mye om dagene at om jeg så mye som blinker så er jeg redd jeg går glipp av noe. Så idag måtte jeg bare hive meg rundt for å få på plass mine gjøremål til fakkeltoget. Jeg gleder meg sykt mye, jeg håper virkelig det kommer litt folk. I løpet av neste uke kommer jeg til å legge ut mer info på Facebook, og da håper jeg dere vil dele.

Se hva jeg fikk i posten i dag, herlighet nå kommer tårene mine hver dag her. Idag fikk jeg nemlig en pakke jeg har ventet på men jaggu meg kom det en pakke til, en uventet pakke. I den første pakken lå det en bok og et armbånd. En bok fra en mor som mistet sin datter i ALS bare 26 år gammel. Min datter ville også lese boken, så nå har vi bestemt sammen at hun leser høyt for meg litt hver kveld. Det blir en fin stund for oss tenker jeg.

I den andre pakken, den som var totalt uventet, lå det en hel pakke med plastsugerør og melkehjerter. Da klarte jeg ikke å holde tårene tilbake, da kom alt ut. Dere er fantastiske, dere aner ikke hvor høyt jeg setter pris på dette, dere rører meg til tårer, tusen takk dere to for at dere bringer lys inn i min hverdag ❤

Dagen har vært rolig, jaja rolig er et relativt begrep, men selv om jeg har hatt mye å gjøre så har jeg bare vært hjemme. Det er nå koselig og stå opp for tiden, svigerfar sitter hver morgen klar i sofaen og venter på meg. Det er så fint å ha selskap om dagene, så koselig å ha noen å prate med om formiddagen Isak skinner som en sol om dagen, og høydepunktet er når bestefar kommer og henter han i barnehagen om dagen.

Svigerfar begynner allerede i totiden og trippe, “skal vi hente han nå” spør han utålmodig, så imorgen har vi bestemt at Isak skal få være hjemme, da skal bestefar få seg virkelig noe å bryne seg på. For Isak vet å sette bestefar i arbeid, det er helt herlig å se samholdet mellom de to, de er som knoll og tott.

Idag var han i fyr og flamme når han kom hjem, de hadde nemlig hatt brannøvelse i barnehagen. “Mamma mamma, vet du hva jeg gjorde når brannalarmen gikk”, han har nemlig vært litt engstelig for den høye lyden, men han hadde en løsning på det også. “jeg bare holdt meg HARDT for ørene, var ikke det lurt mamma”? Det tar tydeligvis på å ha brannøvelse, for gjett hvem som måtte ta seg en høneblund her.

På lørdag er det åpen dag på brannstasjonen og det tenkte vi å ta han med på. Men dette velger vi å holde for oss selv, det får heller bli en overraskelse. Jeg gleder meg til å se uttrykket på han når han skjønner hva han skal, det blir nok stort for en liten gutt. Tenk å få sitte i en brannbil liksom, nei dette blir nok bra.

Selvfølgelig skulle det begynne å regne igjen i dag, jeg bare håper at det letter igjen til helgen, jeg vil nemlig ut. I går bestilte jeg også 100 tulipanløker, det var nemlig kampanje på nettet. Så nå skal det plantes kan du tro, og tenk på det synet til våren igjen, jeg gleder meg allerede.

Jeg håper dere også har hatt en fin uke, og imorgen er det utrolig nok fredag igjen. Kos dere masse ikveld, jeg gleder meg, for ikveld er det nemlig tid for et av mine favoritt program, “Eventyrlig opp pussing” på Tv3. Sukk, tenk å være så heldig og få de på besøk….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *