En helg i bilder…

Categories Blogg

Denne helgen har vært fantastisk fra start til slutt, og det er på slike dager jeg virkelig føler på en takknemlighet så stor. Dagen i går gjorde meg godt, og igjen fikk jeg en påminnelse om at livets små gleder er verdt å kjempe for. Alt som betyr noe er at jeg fortsatt klarer å være tilstede, jeg lever og er her sammen med mine kjære.
Under ligger bilder fra en fantastisk helg, og det er akkurat slike dager jeg lever for…

Huset til min bror ligger idyllisk til…

Hytta i mitt hjerte, det er en stor sorg at jeg ikke kan bruke den lenger…

Tre små koser seg på båttur med onkel…
Min lille gutt står på den samme kaia som jeg en gang sto, nå er det hans fotspor som tar over mine…
En nydelig solnedgang fikk vi også på fergeturen hjem igjen…
Søndagen ble tilbragt på kaia rett nedenfor huset vårt, en liten gutt ville prøve fiskelykken…

 

5 kommentarer

5 thoughts on “En helg i bilder…

  1. Fantastiske bilder fra det fagre Vestlandet💜 Er det drone dere har brukt på noen av dem, de fra lufta? Nydelig😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *