En god dag…

Categories Blogg

Heldigvis våknet jeg opp til en bedre kropp idag, magen knurrer ikke lenger. Det var nok medisinene denne gangen også, men denne gangen gikk det heldigvis fort over. Takk og lov for det, for nå slipper min mann og spurte lenger, han har sikkert tatt av ett kilo eller to det siste døgnet 😅Han skryter stadig over mye vekter han løftet i sin ungdom, ja senest igår flekset han muskler til meg. Ja dette er min måte å trene deg på kjære, du må jo opprettholde muskelmassen på et vis 🤣

Idag er det jo FN dagen også, noe som markeres over hele landet. Jeg er så glad for at jeg ble bedre slik at jeg kom meg i barnehagen. Isak blir så glad hver gang jeg kommer, det er helt overveldende å se på. Han viste meg stolt rundt i barnehagen, jeg måtte jo se alt de hadde laget. Det er så godt for mammahjerte og kunne bidra til litt glede, og alt som betyr noe for han er at vi er sammen.

Jeg har gitt grei beskjed til min mann om at han har bare med å stille opp. For når jeg ikke er her lenger så har han bare med å møte opp på slike tilstelninger. Det betyr nemlig så innmari mye for de små, og mitt hjerte brister ved tanken på at ingen kommer til en liten gutt.

Vi har nå storkost oss sammen, og herlighet så mye mat da! Jeg har aldri spist på slike tilstelninger i barnehagen før, jeg har vegret meg fra å gjøre det. Mest på grunn av Isak tror jeg, for at ikke han skal få så mange spørsmål. Men idag måtte jeg bare, det var så mange deilige lukter. Og for en som har dårlig matlyst så var dette som å komme til himmelen.

Bordene var full av innbydende retter. Det beste av alt var å smake på de rettene fra andre land , en smaksopplevelse av de sjeldne. Jeg ser at du kan vinne Wenche på God morgen Norge, ja få henne hit, jeg trenger henne 🤣For idag så jeg hvor mange smaker jeg går glipp av, eller vi alle går glipp av. Jeg trenger en kokk!!

Isak sovnet på sofaen her rett etter vi kom hjem. Ikke så rart egentlig med det tempoet han har hatt i barnehagen i dag. For de har vært på idrettsbanen og løpt runder i dag, alt til inntekt for Impande. Isak var rimelig stolt når han fikk utdelt diplom for innsatsen, og det ble tydelig at han hadde tatt seg helt ut.

Så her ble det ingen ettermiddag på en liten gutt, det var bare å bære han rett i seng. Men vi er nå godt fornøyd med dagen både mor og sønn, så nå gleder vi oss bare til i morgen, for da er det nemlig helg 💜

 

Topp  20  Inspirerende  Mammabloggere

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *