En full innboks…

Categories Blogg

Jeg kan ikke annet enn å smile her jeg sitter , igjen har dere stilt opp sammen med meg. Jeg har ingen kontroll over hvor mange mail som er sendt , men at det er mange det er det ingen tvil om. En helsebyråd har fått litt av en start på helgen , jeg syns jeg ser henne fremfor meg. Nå er det bare å vente , og håpe på at vi blir hørt. Mailer fra nesten alle stedene i landet burde hjelpe på , det viser i det minste hvor mange jeg har i ryggen.

 

Så tusen takk til dere alle , dere stiller opp igjen og igjen. Det trenger ikke alltid være så mye bestandig , men når vi er flere så kan vi faktisk gjøre en forskjell. Det er det jeg håper på nå , at vi sammen kan endre systemet en gang for alle. Jeg har til og med fått mail fra andre BPA firmaer , firmaer som ønsker å hjelpe. Det betyr veldig mye , for det viser at de også er villig til å strekke ut en hånd. Jeg er kanskje storforlangende , men det er tross alt mitt og familiens liv dette handler om.

Dagen i dag har vært travel , for i morgen må alle være klar. En liten valp venter på oss , og vi er mer enn klar for å endelig treffe han. Gubben måtte være hjemme i dag , så da sier det seg selv at det har gått unna. Jeg våknet opp til ordene “velkommen til min spa og velvære dag”, og det var nok til at hårene på kroppen reiste seg. Siden dusjen gikk i vasken i går så hadde gubben planlagt at den skulle skje i dag , for som gubben så fint sier “du kan ikke dra på tur med en rævlukt over fjellet”.

Jeg tror heller han bør tenke litt på seg selv , for det er ikke meg det stinker mest av her i huset. Men uansett om jeg ville eller ikke så fikk jeg ingen valg , ræva mi ble godt tredd ned i en dusjstol. Nå var det bare å stålsette seg igjen , og når jeg tittet ned på det som engang lignet på ett par bryster så innså jeg at kroppen var klar allerede. Brystvortene hadde igjen forsvunnet , alt som var igjen var to skinnfiller som skvulpet som geleklumper hver gang gubben bevegde på meg.

En nydelig bukett 💜

Gubben sin spa og velvære time var over før jeg visste ordet av det , og den rødglødende huden min lyste i mot meg som en solbrendt Hummer. Skrubbingen til gubben er det ingenting og si på , det er ikke bare døde hudceller som blir fjernet for å si det sånn. Men jeg overlevde denne gangen også , selv om jeg ser ut som jeg har fått andre grads forbrenning. Min datter fikk lakket neglene mine i dag , men når hun påsto det ikke var noen hensikt i og bruke rødfarge så sier vel det sitt.

“Hjelp hjelp , la pattene mine være i fred!!”

Så her sitter jeg vorteløs og med en kropp uten hud , men i følge gubben er jeg i det minste klar for tur. Etter at både dusjsåpen og shampo flasken ble tømt så lukter jeg i det minste godt , parfyme er ikke nødvendig her i huset. Siden gubben har slitt meg ut så tror jeg det blir tidlig kveld , og med gubben sin plan om en tidlig start så tror jeg at jeg trenger all den hvile jeg kan få…

7 kommentarer

7 thoughts on “En full innboks…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *