En fin avslutning på helgen..

Categories Blogg

Denne helgen har vært fantastisk fin med mange gode opplevelser. Dere aner ikke hvor befriende det er å nå vite at vi kan ta oss råd til ting igjen, uten å måtte være redd for at vi ikke har nok penger. Nå kan vi faktisk unne oss litt, unne oss opplevelser som blir til gode minner, gode øyeblikk som bringer gleden og smilet tilbake. Det betyr så mye at vi kan ta oss råd til å være litt spontane av og til.

Ja sånn som igår, en dag på akvariet var akkurat det vi trengte alle mann. Men når jeg så hva det kostet så skjønte jeg hvorfor vi ikke har gjort det så ofte. Uansett så er jeg glad for at jeg bestemte det, smilet på mine barn var verdt hver en krone, og vi fikk en uforglemmelig dag som vi lever lenge på.

Denne søndagen ble tilbrakt på fotballbanen. Min datter skulle spille siste seriekamp for våren, og den måtte mammaen få med seg. Isak var mer opptatt av å spille fotball med pappaen og leke politi og røver med meg. Men han satt nå faktisk seg ned innimellom for å se på “daddaen” sin.

Heldigvis var vi heldige med været, det skinte jo faktisk opp der på slutten. Min datter må alltid møte opp en time før kampen starter. Så det innebar at vi hadde en time og slå ihjel før dommeren blåste det hele igang. Og igjen, jeg er så glad for at vi kan unne oss noe, så da ble det gatekjøkken middag og en kjøretur i finværet.

Så selv om det ikke ble noe Sankthans bål på meg i år, så har vi hatt en fantastisk helg. Vi har laget vår egen Sankthans, egne opplevelser som vi tar med oss videre. Kvelden ble for Isak sin del avsluttet hos naboen med nabobarna. Der fikk han hoppet av seg den siste energien han hadde i kroppen. Så når han ber om å få legge seg, ja da vet jeg at han er fornøyd med dagen.

Nå er mor selv også rimelig fornøyd, og selv om fotballkampen i dag endte med tap, så er vi med godt mot hele gjengen. Jeg må ærlig innrømme at jeg lever enda på den fotballkampen igår, for noen jenter! For et lag! Heia Norge sier jeg bare! Nå håper jeg dere også har kost dere i helgen, og tenk, nå snur solen og vi går igjen mot mørketid….

2 kommentarer

2 thoughts on “En fin avslutning på helgen..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *