En fantastisk fredag 💜

Categories Blogg

 

For en herlig dag, for en fantastisk start på helgen!! Jeg våknet opp til latter fra en liten gutt og leken bjeffing i stuen. Idag har nemlig Isak vært hjemme fra barnehagen grunnet planleggingsdag, og ene assistenten hadde med seg valpen sin på jobb. Du kan tro det ble liv her, to hunder og en liten gutt ga meg en perfekt start på dagen.

Med to assistenter på samme vakt så fikk vi mye gjort, og to assistenter betyr dobbelt så mye tull og tøys for en gutt på fire år. Han har storkost seg med hundene, bollebaking og mye lek. Snakk om en perfekt fridag. Når han så dumpet ned i sofaen her og sa, “livet er herlig”, ja da var det ingen tvil om at han har hatt en strålende dag.

Det kommer gullkorn ut av en liten munn her hver eneste dag. Noen ganger blir vi helt paff, mens andre ganger blir jeg nesten rørt til tårer. Det var så godt å høre de ordene i dag, for alt som betyr noe er at mine kjære har det bra. Vi har ihvertfall fått kjørt oss alle mann, for når Isak er hjemme så er det ingen tvil om hvem som bestemmer 🤣

Hele familien har vært engasjert idag. Alle mine barn har vært i formiddag til stor glede for Isak. Herlighet hvor de har herjet med en liten gutt, det har vært en sann glede for meg å se hvordan de eldste sønnene mine har hevet seg med i leken her. Sammen har de skapt glede og latter, og idag trengte vi alle en stor porsjon med kjærlige øyeblikk.

Det har vært full rulle i hele dag, jammen bra jeg blir bært til fjells i morgen for med dette tempoet så blir det liten tid til hvile. Besøk fikk jeg også uventet, en venninne av meg datt plutselig inn døren her. Det er alltid like koselig, og da var Isak snar med å kommandere henne ned på gulvet for litt lek. Det var en fryd å se på de der de satt på gulvet helt oppslukt i sin egen lille verden.

Herlighet for et vær det har vært i dag, det har bøttet ned ute. Jeg bare håper det regner fra seg i dag, for blir det sånn i morgen da er fjellturen over før den har begynt. Jeg gleder meg såååå mye, til og med guttene mine blir med på tur noe som gleder et mammahjerte stort. Så vi blir en fin gjeng på tur, min venninne og en av assistentene blir også med. Ja til og med foreldrene mine vurderer å hive seg med, så dette tror jeg blir en tur jeg sent vil glemme.

Jeg er så takknemlig, takknemlig for livet. For jeg lever virkelig, jeg lever mer enn før. Jeg sluker til meg alle vidunderlige øyeblikk som livet har å by på, og jeg takker høyere makter for alt jeg får muligheten til å oppleve…

 

Topp 20 Inspirerende Mammabloggere

2 kommentarer

2 thoughts on “En fantastisk fredag 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *