En drøm i oppfyllelse

Categories Blogg

Noen ganger drømmer jeg

lite og stort.

Men noen ganger skjer det

små mirakler som varmer.

For denne verden kan være kald

men også så uendelig varm.

For det finnes mennesker der ute

som vil gjøre alt for å glede.

Jeg ble syk, døden ble plutselig nær.

Men livet åpnet mine øyne

til en kjærlighet så stor. 

For jeg er omringet av mennesker

mennesker jeg aldri har møtt

jeg er omringet av medmenneskelighet

og en varme så stor.

Mine drømmer går i oppfyllelse

en etter en.

Fra fjelltur til Grand hotell

Ja du leste riktig, det ønsket er blitt oppfylt.

Fra paragliding til Vixen

og nå frisør på toppen av det hele.

Tårene triller, de triller for dere. 

For jeg er så heldig

heldig som har dere. 

For jeg skriver bare

mine ord er til for dere.

Men det jeg får igjen

kan ikke måle seg med noen annen rikdom.

For dere oppfyller ønsker 

gjennom dere lever jeg videre.

Så takk for alt dere gir meg

alt ifra gode ord til handlinger.

Jeg kan ikke få sagt det nok

for jeg har noe som ikke alle har.

Jeg har dere lesere og fantastiske mennesker ved min side.

Sammen er vi sterke

sammen skal vi slåss mot ALS. 

Så tusen takk for at dere deler

takk for en hjertevarme så stor… 

 

24 kommentarer

24 thoughts on “En drøm i oppfyllelse

  1. Du gir meg og alle oss andre så uendelig mye, ved å slippe oss inn i ditt liv. Det er både tårer og latter når jeg leser dine innlegg, og du fortjener å få alle dine drømmer oppfylt 💜

  2. Ååå hvor jeg unner deg alt godt, Grand 👍. Måtte du bli båret på gullstol for det fortjener du.❤ Uansett hvordan det går er du en vinner i mine øyne.

  3. Du fortjener virkelig å bli behandlet som en prinsesse! Du gjør en stor forskjell! ❤️❤️❤️

  4. Dette blir så gøy! Gleder meg til å se deg på den røde løpere 🙂 Full kameraruller med minner og KjendisSelfie 🙂 Eller, du er jo en kjendis nå! Anyway, dett eblir så gøy 🙂
    Nyt hele veien 🙂

    Go`klem Vibbedille 🙂

    Har du fått en frisør i Oslo?

    1. Ja tenk at en frisør i Oslo er villig til å gi meg en bli ny dag, jeg er helt overveldet. Tusen takk kjære deg, nå kribler det i hele kroppen etter å gå på fest 🤗💜

  5. Du fortjener alle drømmer oppfylt og du kommer til å stråle på den røde løperen.. du fortjener hvert eneste omtanke og gode ord..
    Du gir så mye og lærer bort mer enn du tror. Jeg heier på deg ❤ klem

  6. Hurra🇳🇴Så flott at det blir Grand på dere. Det er så vel unt, du skal være prinsessa den helga, kun det beste er godt nok.

    Er det noe som mangler nå? Vi kan fortsatt sende e-poster og spørre pent for deg🙏 Sammen er vi sterke

    Takk for at du deler med oss av din klokskap, humor og alvor.

    1. Gode Kristin, tusen takk for gode tanker 🤍Nei nå har jeg fått så mange ønsker oppfylt at jeg må knipe meg selv for å tro at det er sant 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *