“Du er alt”

Categories Blogg

Mørket har senket seg, enda en dag går mot slutten.

Det har vært en god dag, en dag fylt med latter og glede.

Gleden sitter fortsatt i veggen selv om stillheten har tatt over, mørket kommer med en indre ro.

Men mørket vekker også sorgen til liv, en bunnløs sorg som får hjertet til å briste.

 

Du er alt jeg har” visker en sår stemme, “du er hele min verden”.

Jeg ser hans trøtte øyne, sorgen som kommer flommende ut gjennom blanke dråper.

Blikket vårt møtes, våre tårer flettes sammen til evig tid.

Vi føler på det begge to, hvor heldige vi er som enda har hverandre.

 

To øyne sier alt, noen ganger blir ord overflødig.

Himmel og jord møtes i to små øyne, fortid og nåtid smelter sammen.

Deg og meg kjære, tenk på alt vi har skapt.

Sammen har vi skapt vårt eget lille rike, en liten verden fylt med en kjærlighet så stor.

 

Du er min verden og jeg er din, men vi vet begge at tiden vi har er skjør.

En dag vil du sitte alene, hvor lang tid vi får er det ingen som vet.

Ute skinner små varme lys, små lys som bryter opp et altoppslukende mørke.

Akkurat som vår kjærlighet min kjære, en kjærlighet som vil leve videre til evig tid…

11 kommentarer

11 thoughts on ““Du er alt”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *