Det nærmer seg…

Categories Blogg

Kjære Gud, la meg bli bra.. Det var mine ord når jeg la meg på puta i går. Nå tror du kanskje at jeg ba en stille bønn for å bli frisk fra ALS, men jeg er ikke kravstor, jeg ba for magen min, jeg kan jo ikke be om for mye heller 🤣Men kanskje de høyere makter kan gjøre noe med mageplagene mine, for jeg blir liksom ikke helt bra. For nå begynner det å haste litt, det nærmer seg snart tid for avreise.

For på fredag bærer det avgårde koste hva det koste vil. Jeg er jo bedre det er ikke det, men det er liksom det siste lille og smertene som ikke helt vil slippe taket. Energien er jo også så som så, det tapper meg litt for krefter og ha det sånn. Men jeg må ha troen på at det går over til slutt, annet kan jeg ikke gjøre.

Dagen i dag har vært nok en fin dag på tross av magetrøbbel. Min stakkars svigermor sto på kjøkkenet til over ni i går fordi jeg ønsket meg gullerotkake, jeg føler jeg blir behandlet som en dronning her jeg sitter. Men heldigvis hadde hun med seg en liten hjelper på kjøkkenet, eller som han omtalte seg selv, sjefskokken. Svigermor ble degradert til assistent, en ny baker hadde inntatt kjøkkenet, og for en nydelig kake det ble🤗

Det passet bra å ha kake på lur for idag ventet vi gjester også. Min eldste bror og fruen ferierer nå på hytta i Sogn, og idag stakk de innom oss en tur. Det blir alltid liv i leiren når de kommer, mye takket være den gærne tante som Isak elsker å få på besøk. Snakk om at Isak lever i begge ender, men jeg tror jaggu meg at min svigerinne gjør det også 🤣Og vet du hva? Jeg elsker det. Hun hiver seg uhøytidelig med i leken, klatrer like høyt som Isak i klatrestativet, ja det er en sann fryd og se på.

Det var en rimelig sliten liten gutt som så mørkt på å gå opp alle bakkene fra lekeplassen. Da var det godt at mor kunne tilby skyss, eller tilby og tilby fru Blom, han tar seg heller til rette når det passer seg sånn. Men dagen har vært fin, jeg fikk meg en tur ut i dag når det først klarnet opp. Vi gikk fra høstvær rett over til tropevarme, helt herlig har det vært i ettermiddag. Nå sovnet en liten fornøyd gutt over kveldsmaten her, så nå takker vi for oss idag, og ønsker dere alle en strålende kveld videre….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *