Det lille ekstra

Categories Blogg

Det skal ikke så mye til , det er de små ting som gjør meg glad.

Fyr i peisen på en kald vinterdag , lukten av nyvasket gulv.

Men det som gjør meg virkelig lykkelig er de små handlinger , som viser at jeg blir tenkt på.

De små ting som gjøres for at jeg skal ha det bra , det lille ekstra er det som rører meg mest.

 

Tre små bokstaver gjorde det umulig , umulig for meg og leve uten hjelp.

Jeg måtte låne andre sine armer og bein , andre måtte overta det jeg engang gjorde.

Hver dag er savnet stort , de enkle ting er nå umulig for meg og utføre.

Men jeg er her likevel , fanget i et skall kjemper jeg en kamp som er umulig og vinne.

 

Den daglige kampen er den som er tyngst , hver dag kjemper jeg for å bli sett.

Men det er vanskelig med et ubrukelig skall , et skall er alt noen ser.

Mine ønsker er ikke mange , faktisk er de ganske så små.

Alt jeg ønsker er å bli behandlet , slik du ville ha ønsket å bli behandlet dersom du var meg.

 

Gi meg det du ville ha ønsket å få , se meg slik du vil bli sett.

Jeg blir takknemlig for de små ting , jeg blir takknemlig når jeg blir hørt.

Hver dag prøver jeg å strekke til , hver dag kjemper jeg mot tre små bokstaver.

Mitt liv er blitt en kamp , men den største kampen kjemper jeg når jeg ikke blir sett….

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *